zondag 26 september 2010

Video: Fashion Shoplog (klik hier als je de video niet ziet)




Zoooo, weer even een shoplog video! Het werd alweer de hoogste tijd dacht ik zo. Sans is echt een hele fijne webshop die heel snel levert. Het pakketje wordt verpakt in een tas en alles was gewoon netjes verzorgd. En, verzending is gratis! Neem dus zeker even een kijkje op hun website.

FreshCotton kent iedereen geloof ik wel zo'n beetje. Deze webshop staat bekend om hun streetstyle kleding maar sinds ze hun Selected lijn hebben toegevoegd aan hun assortiment vind ik het een stukje interessanter. Vooral het merk Obey is echt geweldig! Bijna alles wat ik bij de garage sale heb gescoord was van Obey. Als jullie ook op de hoogte willen blijven van hun garage sales kun je ze volgen via bijvoorbeeld Twitter of je aanmelden voor hun nieuwsbrief.

Ik ben erg blij met al mijn nieuwe kleertjes! Ik heb vandaag die blauwe glossy legging aan van Vero Moda met de paars/blauwe geruite blouse van Obey. En morgen doe ik weer andere nieuwe kleertjes aan! ^^

Wat vinden jullie er van?

Until next time,
Serena Verbon