zondag 26 september 2010

Wat zou je liever... : Stompjes of Klauwen?

Een hele goede zondagmorgen dames en heren, hebben we lekker geslapen? Goed. Dan zet ik jullie meteen aan het werk want er moet eens even flink nagedacht worden. Als je moet kiezen, zou je dan liever afgekloven nagels hebben (echt tot op het vlees afgebeten) of hele lange kromme nagels die eruit zien alsof je de zus bent van Edwars Scissorhands?


De regels: op de stompjes mogen NOOIT nepnagels, plaknagels of wat dan ook gezet worden en de klauwtjes mag je niet afknippen of bijvijlen. Het is voor de REST van je leven. Think wisely my friends!

Wat ik zou doen? Tja, hoe dol ik ook ben op nailart en nagellak, ik zou toch voor de stompjes gaan. Met zulke klauwen zou ik gewoonweg gehandicapt zijn, ik zou mijn broek niet eens op tijd open kunnen krijgen om te plassen en een haartje uit mijn oog vissen wordt vast een ramp. Het is een kwestie van wennen, zeggen alle vrouwen met zulke lange (nep)nagels. Maar nee, mij niet gezien.

Als ik stompjes zou hebben zou ik ze in ieder geval eens goed insmeren met Lemony Flutter en de nagelriemen naar achteren duwen, verder misschien een blank of nude lakje erop en that's it. Zo veel mogelijk verstoppen in mijn zakken, haha! En nail art tutorials zou ik voortaan stap voor stap op nagelwieltjes aan jullie laten zien dan.

Wat zouden jullie kiezen?

Until next time,
Serena Verbon