vrijdag 24 september 2010

Video: Egale Huid - Hoe doe ik dat?

Ik zag in de comments een paar vragen staan over mijn basis make-up. Zoals jullie weten heb ik van mezelf geen egale huid - ik heb puistjes, littekens (van puistjes) en pigmentatie - maar op foto's en op video ziet het er wel altijd egaal uit. Hoe doe ik dat? In onderstaande video laat ik zien hoe ik mijn foundation, concealer, bronzer, blush en finishing powder aanbreng om een zo egaal mogelijk resultaat te krijgen. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!




Hieronder mijn werkwijze nog even op een rijtje;

- Clarins Beauty Flash Balm inkloppen of heel luchtig aanbrengen.

- Hierna ZO SNEL MOGELIJK foundation aanbrengen.

- Voor een egaler resultaat niet de foundation uitsmeren maar aanbrengen met een kabuki brush.

- Concealer aanbrengen, op plaatsen waar extra dekking nodig is de concealer inkloppen. Don't be shy with concealer! Als je een goede concealer gebruikt ziet niemand het zitten, ook niet als je heel veel gebruikt.

- Een vleugje bronzer en een flinke dot blush doen wonderen voor die healthy glow.

- Het geheel afpoederen met een translucent powder/finishing powder zodat je de rest van de dag niet meer glimt en zodat je make-up goed op zijn plaats blijft zitten. Ik gebruik trouwens de loose finishing powder van Michael Todd Cosmetics.


Zo, nu weten jullie hoe ik mijn basis make-up aanbreng. Hopelijk hebben jullie er wat aan! Hebben jullie nog speciale trucjes of aparte aanbreng methodes voor jullie basis make-up? Zo ja, tell me all about it in the comments, sharing is caring!

Until next time,
Serena Verbon