woensdag 15 september 2010

Two-tone lips

Ik was laatst wat aan het bladeren door wat make-up boeken van me en toen stuitte ik op M Magazine, het tijdschrift van het Zweedse make-up merk Make Up Store. Het viel me op dat er een aantal looks in stonden die de two-tone lips rockten - 2 kleuren lippenstift op je lippen. De gekozen kleuren kunnen heel dicht bij elkaar liggen of juist wat meer afsteken. Ik besloot deze look op mezelf uit te proberen en surprise, surprise, het stond best gaaf!





Bovenstaande foto's komen uit M Magazine. Zoals je kunt zien kun je two-tone lips heel opvallend of juist heel subtiel aanbrengen. Persoonlijk vind ik het leuker als het wat meer opvalt.

Niet alleen in editorial shoots maar ook op de catwalk maakt de two-tone lip trend steeds vaker zijn entree. Hieronder heb ik wat recente foto's verzameld van catwalk shoots van Ungaro, Costume National, Nanette LePore en Jean Paul Gaultier.

Ungaro (l) en Costume National (r.onder)

Jean Paul Gaultier

Nanette Lepore Fall 2010
Ik vond de lekkere knalkleuren fuchsia en koraal/oranje van Ungaro prachtig en creeerde deze look bij mezelf. Alhoewel je duidelijk kan zien dat mijn bovenlip een andere kleur heeft dan mijn onderlip passen de kleuren toch heel mooi bij elkaar en staat het helemaal niet gek. Vinden jullie niet? Ik had deze two-tone lips zelfs op bij mijn outfit Take me to the ball game en in de comments werd gevraagd welke lippenstift ik op had, I'm just sayin'! ;-)


Wat vinden jullie van de two-tone lip look? Zouden jullie hem durven dragen? Het valt natuurlijk wel op en je zal er vast reacties op krijgen namelijk! Ik vind het echt heel erg mooi en ik zal deze look zeker vaker dragen, I like it. I like it a lot!

Until next time,
Serena Verbon