donderdag 16 september 2010

Miss verkiezing part II

OMG jongens! Er is haast geen tijd om rustig te bloggen hier, het is een grote hectische bende. We moeten vroeg op, dansen dansen dansen, snel eten, weer terug om nog meer te dansen en - zucht, steun, krak - ik snap niet dat ik het volhoud maar ik houd het vol. Gisteren zijn we na het dansen (en snel omkleden) opgehaald in een limo en lekker uit eten geweest. Dat was wel echt even leuk en gezellig. Om 1u 's nachts gingen we slapen.

Vanochtend stonden we weer vroeg te dansen en te doen en nu moeten we onze spullen pakken (hoge hakken, zwarte legging) omdat we onze kleding gaan passen voor tijdens de finale show.

Daarna hebben we eventjes tijd voor onszelf. Onze dansleraar en choreograaf komt om 12u vannacht weer terug (hij is nu even op en neer naar Nederland) en dan gaan we tot diep in de nacht door repeteren. Zwaar he? Dat hadden jullie zeker niet gedacht.

Een Miss zijn is not all about the looks. Je moet echt jezelf presenteren, een leuk showtje kunnen weggeven en ALTIJD BLIJVEN LACHEN! Als je wil winnen moet je ervoor zorgen dat je alle aandacht in de zaal opeist en de aandacht van iedereen vasthoudt. Je moet de show stelen! En met alleen een mooi koppie kom je er echt niet. Dus, ik doe heel hard mijn best om straks het meeste op te vallen (daar zijn allemaal truukjes voor) en ik hoop echt dat ik een prijs in de wacht ga slepen morgen.

Duimen jullie voor me?

Liefs vanuit Belgie,

Until next time,
Serena Verbon