zaterdag 11 september 2010

Beauty Tip: IKEA Godmorgon opbergsysteem


Vandaag belde mijn moeder me enthousiast op want de nieuwe IKEA gids is uit! Jaja, waar een moeder al niet enthousiast van wordt. Laatst was ze nog zo blij als een kind met haar nieuwe blikopener. Goed, we dwalen af, ik had het over de IKEA. Ze hebben daar nu een nieuw opbergsysteem van de Godmorgon lijn die ideaal is voor je beauty stash. Klik verder voor meer foto's en product informatie.



Deze IKEA Godmorgon Badkamer accessoire 'Doos met vakken' kost slechts €12,95. De afmeting is 32 cm lang bij 28 cm breed en 10 cm hoog. Deze doos is speciaal ontworpen zodat het in het Godmorgon badkamermeubel past, maar je kunt het natuurlijk ook in je eigen ladekast leggen of gewoon zo, op je bureau of kaptafel. Klik hier voor de link naar de IKEA website.

Mijn moeder was dus helemaal in de wolken met dit nieuwe IKEA product, haalde mijn vader over om naar de IKEA te rijden onder het mom van een 'goedkoop ontbijtje' en schafte meteen deze beauty doos aan. Thuis vulde ze hem meteen met haar bescheiden beauty stash.

Deze opbergdoos is echt ideaal! Je kunt je kwasten er perfect in kwijt en in de kleine vakjes passen lippenstiften, oogpotloden, lipglossjes etc. Je kunt ze mooi rechtop bewaren wat heel veel ruimte bespaard. Een goede tip dus voor jullie als je nog een goed opbergsysteem zoekt voor je beauty producten voor niet al te veel geld.

Until next time,
Serena Verbon