donderdag 23 september 2010

Advertorial: Vichy Normaderm

Een tijdje geleden ontving ik de dagcreme uit de Vichy Normaderm lijn ter review. Whiehoo, good times! Back in the day (nog voor ik BeautyLab begon) gebruikte ik niet anders dan deze lijn dus dit product reviewen wordt een makkie. Doordat ik voor de site allerlei verschillende merken en producten wilde uitproberen ben ik eigenlijk gestopt met Normaderm, maar nu ik deze creme weer een paar weken in gebruik heb ben ik weer hooked. Klik verder voor een video review van dit product en als je enthousiast bent geworden kun je hier klikken om een voordelig Vichy Normaderm proefpakket aan te vragen.


Vichy Normaderm is in Nederland het nummer 1 verzorgingsproduct tegen onzuiverheden. Het fijne aan deze lijn is dat het onzuiverheden bestrijdt en tegelijkertijd je huidje voedt en verzorgt. Dat is echt heel belangrijk want je huid heeft vocht nodig om in goede conditie te blijven. Toen ik jonger was dacht ik, hoppa, uitdrogen die handel! En ik gooide er allerlei uitdrogende tonics en cremes op. Ik heb een vette huid en hoe droger hoe beter was mijn motto. Wrong! Iedere huid moet gehydrateerd worden, ook de vette. Bekijk hieronder mijn video review:


Deze dagcreme uit de Normaderm lijn is echt heel prettig. Het is een luchtige fluide, iets wat tussen een creme en een lotion in zit. Hij voelt niet vet aan op je huid, brengt prettig aan, trekt snel in en ruikt heel subtiel naar iets fris en fruitigs. Je huid voelt direct na aanbrengen zacht aan en het aller- allerbelangrijkste: het spul matteert! Geen vette glimkop meer, hoera!

Na een aantal weken gebruik en zeker na een maand zie je al resultaat. Je huid ziet er over het algemeen gewoon wat relaxter uit. Minder roodheid, minder puistjes, minder glim en wat frisser en egaler. Ik merkte dat en vele vrouwen met mij. Angel (een van mijn beste vriendinnen en eigenaar van The Beauty Bakery, misschien kennen jullie haar wel) raadde het me aan en ik hoop dat jullie door mijn review enthousiast genoeg zijn geworden om je er ook aan te wagen. Ik weet zeker dat het niet teleur zal stellen!

Probeer nu extra voordelig een Vichy Normaderm proefverpakking uit van deze dagcreme (het is niet geheel gratis geloof ik, op de site staat dat het minder dan €10 kost) en laat na 7 dagen je mening achter op dezelfde site. Hiermee maak je ook nog eens kans op de gehele Normaderm lijn t.w.v. € 110,00. 

Ik heb hieronder nog even een foto uit de oude doos getoverd waarin te zien is hoe mijn huid er aan toe was op mijn 16e. Dus ziet je huid er ook momenteel zo uit? Don't worry, het komt allemaal goed!


Ik hoop dat jullie wat hebben gehad aan mijn (video) review!

Until next time,
Serena Verbon