maandag 2 augustus 2010

Zou je liever...: Jaren 80 permanentje of zwarte lipliner?

Oeh, dit is weer een hele gemene. Als je MOEST kiezen, zou je dan liever de rest van je leven, let op: DE REST VAN JE LEVEN met een '80s permanentje of met een zwarte lipliner a la Samantha uit Utreg willen rondlopen? Je mag niet valsspelen, dus geen lippenstift over de lipliner aanbrengen, niet de lipliner uitvegen en de stijltang is ook uit den boze. Wat doe je?


De keuze is voor mij snel gemaakt, ik zou liever met een fout jaren 80 kapsel rondlopen dan met die afzichtelijk zwarte lipliner rond mijn lippen. Ik vind het zo ongelofelijk ordi staan! En ja, een '80s perm. Mooi is het niet, maar mijn haren draag ik nu praktisch hetzelfde, alleen dan zonder krullen, hihi.


'80 hair without the perm


Zwarte lipliner

Hmmm, eigenlijk staat die zwarte lipliner me niet eens zo fout... Nee, ik blijf bij het permanentje! Waar kiezen jullie voor? Laat een berichtje achter en vertel me wat je kiest en waarom. Ik ben benieuwd!

Until next time,
Serena Verbon