zondag 1 augustus 2010

Verslag: Vodafone ManiCurve Event

Dit is mijn resultaat van de ManiCurve! Gisteren kwamen Tara en ik aan bij de Vodafone stand waar de nagelstylistes al druk bezig waren met het geven van ManiCurves. Ik ben ruim 3 uur bij de stand geweest en heb met een aantal meiden een praatje gemaakt en zoals beloofd natuurlijk veel ManiCurves op de foto gezet ter inspiratie! Kijken jullie mee naar mijn verslag?


 
De stand

Er waren 4 top nagelstylistes aanwezig met ieder hun eigen specialiteit. Er was een nagelstyliste die alleen airbrush technieken deed (American Nails), een nagelstyliste die glitter & glam nails maakte door ze vol te plakken met steentjes, pareltjes en glitters (Pinkalicious Nails) en twee nagelstylistes die prachtige designs maakten met acrylverf. BIG SHOUT OUT naar de nagelstylistes die de hele dag aan de lopende band manicurves gaven. Ze waren heel geconcentreerd bezig en raffelen niemand af, ze namen voor iedereen evenveel tijd. Respect dames!

Natuurlijk wilden Tara en ik ook onder handen genomen worden (snap je 'em - onder handen) dus schoven we aan bij een nagelstyliste zodat ze los konden gaan op onze nagels.

 
Ik koos voor Liesbeth van Pinkalicious Nails

Tara wilde graag ge-airbrushed worden bij American Nails

Hierna volgde een professionele fotoshoot waarbij mijn hand werd gestyled met een bijpassende achtergrond en een BlackBerry in de hand. Er was een speciale studio aanwezig die de foto ook meteen doorstuurde naar je eigen e-mailadres.






Tara heeft mijn fotoshoot gefilmd zodat je kan zien hoe dat te werk ging. Er werd echt heel goed gekeken naar mijn ManiCurve en aan de hand daarvan werd er een bijpassende achtergrond bij gezocht. Mijn hand moest uiteraard een BlackBerry vasthouden en werd helemaal gestyled. Het eindresultaat is een foto die zo in een reclame campagne zou kunnen! Cool!



Angel, een BeautyLab bezoeker, kwam speciaal naar het event om mij te ontmoeten. Ik vond het leuk je te ontmoeten Angel, je bent echt een lieve meid en je ManiCurve is supermooi, zelfs op korte nagels! ;-)


Angel en ik


Angel bij nagelstyliste Liesbeth

Natuurlijk heb ik van zo veel mogelijk meiden hun ManiCurve gefotografeerd. Jullie vroegen er om, dus zoals beloofd volgen hier lekker veel inspiratie foto's!














Alle ManiCurve designs zijn te bewonderen via deze Hyves pagina. Als jouw ManiCurve er tussen zit kun je je eigen foto spotten en maak je kans op een gratis prepaid BlackBerry Curve toestel. Cynthia en ik kiezen ieder de mooiste nagels uit en die wint de BlackBerry. Ik heb alles snel even bekeken maar ik kan je nu al vertellen dat het een moeilijke beslissing gaat worden, er was zoveel moois! Argh! De winnaars worden via onze site bekend gemaakt. Ik weet nog niet precies wanneer, maar ik hou jullie op de hoogte!

Ik vond het in ieder geval heel leuk en gezellig bij de stand en ik ben super vereerd dat ik als beautyblogger het winnende stel nagels mag uitzoeken. Het is fijn om te zien dat bloggers steeds meer serieus worden genomen in dit wereldje :-)

Until next time,
Serena Verbon