dinsdag 24 augustus 2010

Zielig...

Oh no! Toen ik mijn koffer wilde ontgrendelen brak spontaan mijn wijsvinger nagel af! Aan die hand had ik de Shellac al verwijderd en ik was even vergeten dan mijn nagels zonder Shellac weer een stuk slapper zijn. Echt superkort is 'ie nu! Het staat echt zo sneu, alsof die vinger nu niet meer bij de rest hoort ofzo. Een beetje een zielepietje is het zo. Maar nu het dilemma: mijn nagels laten zoals ze zijn of alles even kort? Wat zouden jullie doen?




Echt een gek gezicht zo he? Alsof mijn wijsvinger een stompje is, alsof er een deel mist. Het voelt ook heel vreemd. Ineens die ik alles weer met mijn vingertoppen in plaats van met mijn nagel. Typen gaat nog een beetje lastig.

Maar goed, ik zit er aan te denken om alles maar gewoon kort te vijlen zodat mijn wijsvinger er niet zo stomp uitziet in vergelijking met de andere vingers, maar ergens vind ik dat ook wel weer zonde. Maar zoals het nu is vind ik het ook geen gezicht. Of misschien kan ik wel een nepnagel op alleen mijn wijsvinger doen, puur voor als ik nagellak swatches op de foto wil zetten. Hmmm....

Nou, ik ben benieuwd wat jullie zouden doen. Momenteel zit ik even in dubio en ziet het er uit zoals hierboven tot ik weet wat ik ermee ga doen. Hopelijk hebben jullie wat goede tips en advies!

Groetjes uit Key West, Florida. Het meest zuidelijkste puntje van Amerika.

Until next time,
Serena Verbon

ps. Ik heb hier een Claire's gevonden met nieuwe Mood polish kleuren, ik heb nu 7 verschillende kleuren en natuurlijk heb ik wat extra gekocht om aan jullie te verloten als ik weer terug ben!