dinsdag 10 augustus 2010

Winnares Vodafone ManiCurve!

Dit is de winnende hand! En deze hand behoort tot Angel Udvardi. Toen ik bij de stand stond heb ik verschillende meiden aangesproken en de meesten waren toevallige voorbijgangers die tegen de nagelstylistes zeiden "doe maar iets met roze". Ook met Angel maakte ik een praatje en zij was echt speciaal naar het ManiCurve event gekomen via mijn site en had van tevoren een leuk ontwerpje bedacht.


Ik heb trouwens ook nog een close-up van haar ManiCurve:


Ik vind het echt leuk dat ze haar ManiCurve heeft aangepast aan haar grote turkoois ring en ze heeft haar nagels lekker vol laten blingen. Zo zie je maar weer, je hoeft niet perse lange nagels te hebben om leuke nail art te dragen!

Gefeliciteerd Angel! De BlackBerry Curve komt zo snel mogelijk jouw kant op!

Until next time,
Serena Verbon