dinsdag 10 augustus 2010

Advertorial: Milner Beach Volleyball VIP

Sporten is niet mijn ding. Nooit geweest. Als klein kind ben ik met mijn moeder alle mogelijke sporten afgestruind, proeflessen meegedraaid maar niets was leuk genoeg voor me. Mijn moeder begon een beetje radeloos te worden tot een klasgenootje van me vroeg om samen bij volleyball een kijkje te nemen. Ik was meteen verkocht. Vanaf mijn 10e tot 15e heb ik bij Taurus uit Houten gevolleybald met veel plezier! Ik vind het dan ook erg leuk om jullie met deze advertorial op de hoogte te brengen van een leuke wedstrijd en hoe je kunt sparen voor je eigen gratis beach volleyball. Lees snel verder!



Het beachvolleyballseizoen is in volle gang: zon, strand, kortom tijd om een lekker dagje met je familie of vrienden een spannende wedstrijd te bezoeken. Milner geeft je deze zomer de kans om als VIP met 4 vrienden of familieleden de finale van de Milner Open in het The Hague Beach Stadium bij te wonen. Om kans te maken op de VIP-kaartjes ga je naar de website van Milner en beschrijf je jouw ideale stranddag. 


Liever zelf een balletje slaan in plaats van toekijken? Dan spaar je toch gewoon voor je eigen gratis Beach Volleyball! Verzamel 5 actiecodes van de Milner-verpakkingen, voer deze online in en neem de actiestickers en bijbehorende coupon mee naar Perry Sport. In ruil ontvang je de Milner wedstrijdbal met handtekeningen van top beachvolleyball spelers.


Deze maand is er in Scheveningen nog meer beachvolleyball te beleven. In het Jiba NK Beach Volleyball komen de beste 32 teams uit die in de afgelopen maanden wedstrijden hebben gespeeld. Daarnaast wordt er op alle niveaus gevolleybald dus zelf meedoen kan ook. Voor alle informatie over de Milner teams en de beachvolleyball-kalender kijk je op GetTheBall.nl.

Play ball! Ik ga ZEKER sparen voor die gratis beachvolleyball. Dan kunnen Bas en ik op het strand van Miami lekker een balletje overslaan.

Until next time,
Serena Verbon