maandag 9 augustus 2010

Eyeko Nail Polish Swatches!

Herinneren jullie je nog dit drama? Ik ontving een pakje van Eyeko en de Posh Polish was onderweg kapot gegaan en had keihard zitten lekken zodat alle andere lakjes onder de nagellak kwamen te zitten. Het was echt een vieze bende, yuk! En dan is het ook nog de meest gore kleur van allemaal. Goed, na een beleefd mailtje (met foto's als bewijs) kreeg ik een super lief mailtje terug waarin meerdere malen excuses werden aangeboden. De lakjes zouden opnieuw toegestuurd worden, met de nieuwe kleuren erbij als extraatje, en alles zou dit keer in een doos gaan om te voorkomen dat er opnieuw een flesje zou breken. Now ain't that sweet?


Nog voor mijn Shellac erop ging heb ik alle zeven lakjes geswatched voor jullie. Dit is overigens maar een deel van de Eyeko Nail Polish collectie, ik heb er nog 5 nodig om de collectie compleet te maken. De kleuren die ik hier niet heb geswatched zijn de Cult Classics Vintage, Lilac, Cosmic, Nude en Indigo. Die staan uiteraard op mijn verlanglijstje nu ik deze lakjes heb geprobeerd, want wat zijn het lekkere lakjes!

Ze dekken vrijwel allemaal met 1 laag. De structuur is creamy maar niet te dik, ze smeren dus lekker uit en drogen vrij snel. De glans is erg mooi en de kleuren zijn prachtig! Sommige trendy maar andere weer tijdloos. Ik ben in ieder geval ZEER over de kwaliteit te spreken en dan zijn ze ook nog eens cheapy cheapy, namelijk £3,50 per stuk voor een vrij groot flesje van 8,5 ml. Je kan de lakjes ook per 5 kleuren kopen voor £14 en dan komen ze maar op £2,80 per stuk. Eyeko verzend geheel gratis naar Nederland en je bestelling is binnen 4 dagen in huis, dat is dus ook mooi meegenomen.

Vampira Polish, Saucy Polish, Coral Polish

Petite Polish, Posh Polish, Tea Rose Polish, Rain Polish

Swatches!
Vampira Polish dekt pas mooi na 2 lagen, maar dan heb je ook wat. Een zwarte lak met heel veel rode glitters. De bovenste foto is zonder flits in daglicht, en de onderste foto is met flits. Op de foto met flits komen de rode glitters pas echt goed tot recht en in het zonlicht zullen ze net zo schitteren als hier op de foto. Echt wow! Die rode glitters maken het lakje net een tikje spannender en chiquer. One of my favs!

Een van Eyeko's nieuwste lakjes is de Saucy Polish. Een laagje is al genoeg om een prachtige, dieprode kleur op je nagels te toveren. De naam is goed gekozen vind ik, want de kleur heeft inderdaad wel veel weg van Tabasco saus. Kennen jullie dat? Dat is een erg pittig sausje die vaak in wegrestaurants op tafel staat, naast de peper en zout. Saucy Polish is limited, dus sla hem snel in voordat 'ie weer weg is!



Nog een favoriet, Coral Polish. Deze lak dekt ook met een laagje en brengt gewoon heerlijk aan. Alsof het over je nagels glijdt ofzo, anders kan ik het niet omschrijven. Droogt lekker snel ook. Love it! De kleur is een oranje koraal teint, just how I like it. Staat prachtig bij mijn gebruinde handen en doet me helemaal aan de zomer denken.

Petite Polish ziet er rozer uit in het flesje dan eenmaal op de nagels. Het is anders dan ik verwachtte, maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk heel blij ben met deze 'kleur'. Twee laagjes geven bovenstaand resultaat, wat eruit ziet alsof ik een soort French Manicure op heb. Het staat erg netjes en verzorgd zonder dat het echt lijkt of je nagellak ophebt. Heel natuurlijk maar net dat beetje extra. Als je het mij vraagt een echte must-have!

Posh Polish is niet mijn kleur, maar dat hadden jullie al begrepen uit dit artikel waar ik Posh vergelijk met Particuliere van Chanel. Posh Polish dekt in een enkele laag en heeft een taupe kleur, een grijs modderkleurtje met een vleugje grijs. Echt een trendy kleurtje, dat wel.

Tea Rose Polish is een oudroze kleurtje die een beetje naar leverkleur neigt. Ik ben een absolute roze-fan en hoewel ik sneller voor de fellere roze kleuren kies (zoals deze, die momenteel favoriet is) moet ik zeggen dat deze kleur me ook erg aanstaat. Het is gewoon een fijne kleur om naar te kijken, niet te pastel, niet te fel, just right en desondanks helemaal niet saai. 

Ook Rain Polish is een van de nieuwste Eyeko lakjes. Het is een zilverblauwe kleur met een vleugje grijs en een subtiele zilveren shimmer die een b*tch is om goed op de foto te krijgen. In daglicht zonder flits en met flits lukte het me niet, en helaas helaas was er geen zonlicht om te kijken of het daarbij wel lukte. Goed, denk die zilveren shimmers er dus maar even zelf bij. Het maakt het lakje in ieder geval erg pretty! Rain Polish dekte pas mooi na twee laagjes, in tegenstelling tot de meeste van zijn andere vriendjes. De kleur is in ieder geval anders dan anders en I like it very muchos! Ook Rain Polish is een limited edition, dus wees er snel bij als je dit lakje aan je collectie wil toevoegen!

Zo, dat waren de swatches van alle Eyeko lakjes die ik in mijn stash heb zitten! Ik hoop dat jullie er wat aan hadden. Het zijn echt lekkere lakjes, leuke kleurtjes en een fijn prijsje dus ik kan ze van harte aanbevelen. Zelf ga ik de Cult Classics zeker nog bestellen! Dat zijn de 5 lakjes die ik nog niet heb voor maar £14, lekker goedkoop! Neem zeker even een kijkje op de website van Eyeko voor deze lakjes want ze zijn echt de moeite waard.

Until next time,
Serena Verbon