donderdag 26 augustus 2010

Winaktie: Dubbele Zwaluw Ring

Kijk eens wat mooi! Deze dubbele ring vond ik bij een andere Forever21 en omdat dubbele ringen haast onvindbaar zijn in Nederland leek het me juist leuk om deze als winaktie weg te geven aan een van mijn bezoekers. Lees even verder om te kijken wat je moet doen om kans te maken op deze ring...






Mooitje he? De ring heeft een antiek zilveren finish (zwart zilver in plaats van helder zilver) en de zwaluw is bezaaid met fonkelende strass steentjes. De ring is iets te groot voor mij, maar dat heb ik express zo gedaan omdat ik vrij smalle vingers heb. Mijn rechterringvinger heeft maat 7 en deze ring is volgens mij een maatje groter. Forever21 is niet zo heel specifiek, op het kaartje stond size M/L (medium/large). Ik denk dat de meeste meiden deze ring wel zullen passen om hun middel- en ringvinger of om hun wijs- en middelvinger. En anders wel om je andere hand.

Wat moet je doen om deze ring te winnen? Even brainstormen hoor. Zwaluw. Zwaluwen vliegen ieder jaar weer terug naar 1 plek genaamd San Juan Capistrano, wisten jullie dat? De zwaluw staat daarom symbool voor thuiskomen. Waar je ook heen gaat, je keert altijd weer terug naar huis. Hmmm. Ok, ik heb het! Als je een tijdje van huis bent (vakantie, weekendje weg, stage in het buitenland) en je komt weer thuis, wat is dan het eerste wat je doet?

Laat je antwoord achter in een comment en probeer niet te overdrijven om maar origineel, gek of opvallend te doen. Dit keer wil ik een eerlijk en oprecht antwoord! Ik ben benieuwd. Zelf roep ik meteen Clarence en Coco en dan ga ik lekker met ze knuffelen. Daarna plof ik op mijn bed en blijf ik daar gewoon een tijdje liggen. Je kunt je comment achterlaten t/m 1 september 0:00 uur. Uit alle comments kies ik er random eentje (d.m.v. loten) dus iedereen maakt evenveel kans. Succes!

Until next time,
Serena Verbon