dinsdag 3 augustus 2010

WIN! WIN! WIN! Fashiolista.com

Maak kennis met Fashiolista.com! Deze online community geeft je loads of fashion inspiration en zorgt ervoor dat jij je eigen style kunt ontwikkelen en delen met de rest van de wereld. Fashiolista is namelijk al groot in Amerika en Engeland en is nu bezig onze Nederlandse modehartjes sneller te laten kloppen. Lees gauw verder om erachter te komen wat Fashiolista.com precies inhoudt en hoe je kans kunt maken op kadobonnen van de H&M t.w.v. €50 en €100!



Fashiolista.com is een community waarvan je eerst lid moet worden om mode items te sharen en te loven. Sharen en loven? Leg eens uit! Ok. Nadat je je hebt geregistreerd (dit is gratis en duurt slechts 10 seconden, ik heb het getimed!) kun je browsen door alle mode items die te vinden zijn op de site. Als je iets ziet dat je bevalt kun je dit item loven, oftewel een hartje geven. Aan de hand van al jouw loved items kun je je eigen persoonlijke style creëren, ontwikkelen en showen aan de rest van de Fashiolista community.

Je kunt ook andere Fashiolista's volgen waarvan hun style jou aanspreekt, en andersom kun je ook gevolgd worden. Raak geïnspireerd en inspireer anderen! Aan de hand van de mensen die je volgt en de items die je loved krijg je wekelijks een stel fashion items voorgeschoteld die bij jouw style passen. Handy!

Ben je lekker aan het internet webshoppen en kom je een geweldig item tegen? Download de hartjes button zodat deze voortaan in je browserbalk verschijnt. Als je iets tegenkomt hoef je alleen maar op het hartje te klikken en dan wordt dat item aan je Fashiolista profiel gevoegd. 


Via Fashiolista ontdek je fashion items die je zelf nooit had ontdekt, het is echt amazing! Maar zo ontzettend verslavend. Ik heb inmiddels al wel 20 dingen aan mijn lijstje toegevoegd die ik gewoon MOET hebben om mijn leven compleet te maken, hahaha! Het werkt heel inspirerend moet ik zeggen.

Er is ook een leuke gadget om aan je (Blogspot) blog toe te voegen. Ik heb deze uiteraard ook aan mijn blog toegevoegd zodat jullie kunnen zien welke fashion items ik onlangs heb geloved. Het is te vinden in de linker kolom, een beetje onderaan. Je lijst kun je overigens ook delen via Twitter en Facebook.


Weet je, je moet je eigenlijk gewoon even registreren en items gaan loven en binnen no-time snap je het hele idee en ben je hooked! De site is trouwens wel in het Engels, ik hoop dat dat voor de meeste meiden geen probleem is. Op de site wordt heel goed uitgelegd hoe je je moet aanmelden, hoe je de hartjes button kunt installeren en wat Fashiolista precies is. Dikke props voor deze duidelijke site dus!

Ik heb tot nu toe alleen nog wat items geloved, maar als ik naar Asos.com ga weet ik zeker dat ik er zelf ook zo een stuk of 10 fashion items kan toevoegen aan mijn lijst. Het is dan meteen een handige manier om te zien welke leuke kleding je ook alweer had gevonden online, je slaat ze als het ware op in je Fashiolista lijst. 

WIN! WIN! WIN!
Er is nu wel een erg leuk item toegevoegd aan Fashiolista.com, namelijk H&M kadobonnen t.w.v. €50 en €100. Deze twee bonnen worden verloot onder nieuwe leden die zich hebben aangemeld na het lezen van dit artikel. De prijs is dus exclusief voor de bezoekers van BeautyLab.nl! De bonnen zien er zo uit:
Na registratie (serieus, dit duurt maar 10 seconden) moet je de kadobonnen loven om kans te maken op een van twee  prijzen. De bonnen zijn hier te vinden. Meld je dus nu massaal aan op Fashiolista.com, love de kadobonnen en maak kans op €50 of €100 shoptegoed bij de Hennes!! Als dit geen leuke winactie is weet ik het ook niet meer. Gratis shoppen, dat willen we allemaal wel! Deze winactie loopt vanaf vandaag 3 augustus t/m 17 augustus dus meld je meteen aan! Anders vergeet je het weer (yeah, you know it's true).

Ik ben heel benieuwd wat jullie van dit concept vinden. Ik vind het in ieder geval te gek! Mijn Fashiolista profiel kunnen jullie hier bekijken. Als jullie ook lid zijn geworden, gaan jullie me dan followen?

Until next time,
Serena Verbon