woensdag 4 augustus 2010

Ke$ha's Blauwe Lippen

Zangeres Ke$ha is gestrikt om de Baby-G horloges (kennen we ze nog?) nieuw leven in te blazen. Als het gezicht van Baby-G zal ze in de reclame campagnes te zien zijn en ook ontwerpt ze zelf twee modelletjes. Uiteraard was ze dan ook aanwezig op het Baby-G launch party waar de nieuwste modellen werden geshowed. Haar look van die avond: aquablauwe lippen gecombineerd met teal oogschaduw. Why Ke$ha. Why.


Ik snap wel waarom Ke$ha gevraagd is voor Baby-G. Haar grootste hit was Tik Tok, precies het geluid wat horloges maken! En wacht eens even, volgens mij snap ik die lippen nu ook. Ke$ha wilde ze natuurlijk matchen met haar Baby-G horloge in dezelfde kleur! Goh, oog voor detail hoor. Enne, heeft ze haar mond afgeveegd aan haar linkerarm of... zijn dat fashionable strepen?




Later op de avond trakteerde ze alle genodigden van de launch party op een showtje. Daarvoor trok ze uiteraard weer een extreme "typische Ke$ha" outfit uit de kast vol glitter, rock&roll en... MORE BLUE! Heeft ze dezelfde lippenstift gebruikt om haar ster in te kleuren? Probably!





Kijk, ik denk dat niemand echt weg komt met blauwe lipstick, maar ik moet zeggen dat ik wel eens mooiere make-up looks met blauwe lippen voorbij heb zien komen. Weliswaar fashion editorial foto's, but still. Ke$ha's style is zoals ze zelf zegt Garbage-Chic en dat beschrijft deze look inderdaad prima. Ze ziet er altijd uit alsof ze net is ontwaakt uit een diepe alcoholische roes met die ongekamde haren en die bezopen look in haar ogen. Ik kan haar daar wel om gaan bashen maar ach, dat is nu eenmaal haar style. En ook al flatteert die blauwe lippenstift haar absoluut niet, ze is hiermee toch maar weer het onderwerp van mijn artikel.



Q: Wat vinden jullie van blauwe lippenstift? En van Ke$ha's look?

Until next time,
Serena Verbon