vrijdag 6 augustus 2010

Smultip: CherryFizz Sweets


Gonny van CherryFizz.nl is een echte keukenprinses. Tussen het bloggen en huishouden door weet deze knappe mama altijd iets lekkers te koken of te bakken voor haar lieve familie. Het was Gonny's moeder die haar stimuleerde om iets met haar talent te doen en zo ontstond het idee voor CherryFizz Sweets. Een webshop waar je de lekkerste en mooiste cupcakes kunt bestellen, met liefde gemaakt door Gonny.


De cupcakes zijn af te halen in Hellevoetsluis, maar CherryFizz Sweets biedt ook een bezorgservice aan voor de mensen die daar niet in de buurt wonen. Gisteren was het een bezorgdag en deden ze regio Amsterdam en Utrecht, dus mijn moeder en ik besloten meteen een paar cupcakes bij Gonny te bestellen, want dit wilden we natuurlijk niet missen!

Gonny, vriendin Deirdre en zoontje Duncan belden gisteren middag aan bij mijn moeder en overhandigden haar een tot in de puntjes verzorgde cupcake doos, verpakt in Cherry Fizz style. Ik vind vooral dat smalle strookje heel leuk! Er hangt een kersenbedeltje aan en een hartjesbedel waarop staat 'handmade with love'.



En handmade with love is het zeker, want dat zie je en dat proef je! Gonny maakt perfecte toefjes en de buttercream smaakt goddelijk. Niet te boterachtig, niet mierzoet, just perfect. Ik heb in Amerika heel vaak cupcakes gekocht (yes, I'm an sucker for cupcakes) en nog nooit zo'n lekkere buttercream gehad als deze.



De cakejes zelf zijn ook de-lish! En in Angel in the Dark zit zelf een chunk witte chocolade verstopt. I'm in Heaven! Een hele toepasselijke naam voor deze cupcake.



Mijn eerste indruk toen ik een hapje nam van Angel in the Dark?



That's right! Nom nom nommer de nom nom nom! Nu willen jullie ook he? De cupcakes zijn goed geprijsd en te bestellen via de CherryFizz Sweets site. Als je nog voor zondagmiddag je bestelling doorgeeft kun je meedoen met de volgende bezorgronde. Die is op maandag 9 augustus (noteer allen in uw agenda!) voor de regio vanaf Hellevoetsluis tot net over de Belgische grens. Grote kans dus dat jij in die regio woont en zin hebt in cupcakes!

Ik gun Gonny een goed lopende business met haar overheerlijke cupcakes, dus twijfel niet en bestel gewoon! Just do it! De cupcakes zijn helemaal niet duur en je hoeft ze heus niet allemaal in een keer op te eten, de cupcakes blijven zeker nog 3 dagen yummy in de koelkast. Bovendien zijn ze zo lekker dat ik vind dat iedereen die dit leest ze moet proberen!!

Alle info, prijzen, soorten cupcakes en meer vind je op de Cherry Fizz Sweets website. Neem daar dus zeker even een kijkje. En als jullie hebben besteld, let me know. Welke smaken hebben jullie gekozen? Ik ben benieuwd!

Until next time,
Serena Verbon