vrijdag 6 augustus 2010

Shoptip: iDiva.nl

Even een korte shoptip! Vanaf vandaag, vrijdag 6 augustus, opent de webshop iDiva.nl zijn digitale deuren. iDiva heeft het concept om per dag een item aan te bieden tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Dit concept is niet uniek, maar iDiva biedt alleen items aan die voor ons ladies bijzonder interessant zijn. Denk aan designertassen, mode accessoires, make-up & beauty producten, woon accessoires, elektronica en girly gadgets en beauty arrangementen en uitjes en ga zo maar door. Iedere dag is er iets anders dus het is iedere dag weer een verrassing! Zit er vandaag niets voor je bij? Dan check je de site toch morgen weer?

De eigenaar van iDiva.nl heeft contact met me opgenomen en samen met BeautyLab.nl hebben we iets leuks bedacht. De aanbieding van de dag op iDiva wordt zo nu en dan op dezelfde dag door mij gereviewed op BeautyLab.nl. Handy! Zo zijn jullie op de hoogte van de dagelijkse aanbieding en weten jullie meteen of het de moeite waard is om te shoppen. 

Wat ik dan leuk vind is dat ik van tevoren sneak peeks heb op de aanbiedingen die komen gaan! Ik zal stiekem hints geven hoor via Twitter, maar ik mag het natuurlijk pas echt verklappen op de dag zelf! Zijn jullie al enthousiast? :-)



Neem dus allemaal even een kijkje op iDiva.nl voor de openingsaanbieding, een lederen shoulderbag van het merk Cavalier van €229,95 naar €179,95. Het is een tas uit de nieuwe wintercollectie Indian Winter en is zelfs nog niet in de winkels verkrijgbaar!

Niets voor jou? Kijk zeker iedere dag even terug voor nieuwe aanbiedingen want wie weet zit er op een dag wel wat voor je bij!

Until next time,
Serena Verbon