zondag 15 augustus 2010

Shellac Update

Zo zagen mijn kersverse Shellac nagels eruit vlak na de behandeling. Inmiddels zijn we 10 dagen verder, dus hoe staat het er inmiddels mee? Ik kan jullie vast vertellen: sehr gut! Behalve uitgroei bij mijn nagelriemen zie ik geen verschil. Alles is net zo glanzend als vlak na de behandeling en ik heb nog steeds geen krasjes, chips of slijtage ontdekt. Well, see for yourself...

Dag 1
Dag 4
Dag 7
Dag 10

Ik ga er vanuit dat mijn nagels de laatste 4 dagen ook wel veilig doorkomen maar ik zit het gewoon nog even uit. Op dinsdagavond ga ik de Shellac verwijderen met aceton, dan heeft het er 13 dagen opgezeten. Ik ga namelijk woensdagochtend op vakantie en we komen pas woensdagnacht aan in Miami.  Het is gewoon niet handig om het daar pas te verwijderen en dan een update te maken vanuit The States, vandaar dat ik een dagje smokkel, dat snappen jullie wel he? Ben ik de kleur al zat? Nee, gek genoeg nog steeds niet! Maar ik vind het wel jammer dat ik niet even lakjes kan swatchen in de winkel en ook hebben mijn collega en ik iets spannends besteld om leuke nail art mee te creĆ«ren, dus daar moet ik ook mee wachten tot na de vakantie. Bummer! Maar verder ben ik er dik tevreden mee!

Een Shellac behandeling kost bij Quirina van Exquis 37,50 euro, maar de gehele maand augustus heeft ze een speciale introductieprijs van 32,50 euro! Zijn jullie al een beetje overtuigd?

Until next time,
Serena Verbon