dinsdag 17 augustus 2010

Review: IDW Strawberry & Cream Conditioner

Een tijdje terug plaatsen mijn moeder en ik een bestelling bij indewatten.com, de webshop van Caroline. Ik heb altijd last van droge punten (vooral in mijn nek) en ben daarom ook dol op conditioner. Ik vlieg altijd door mijn voorraad conditioner heen want ik smeer het bij iedere douchebeurt rijkelijk in mijn zielige puntjes. Ik was dan ook erg enthousiast over deze Strawberry & Cream Conditioner die Caroline heeft verrijkt met sojamelk- en aardbeien extract speciaal voor droog en beschadigd haar.



De conditioner zit in een handige, slanke pompflacon. Pompflacons zijn echt handig! Met een druk op het pompje heb ik voldoende conditioner om mijn droge punten mee in te smeren. Zo doet een grootverbruiker zoals ik er toch nog zuinig mee. De structuur van de conditioner is lekker lobbig en romig, het is vergelijkbaar met de structuur van een voedend haarmasker. Ondanks de dikte is de conditioner er gemakkelijk uit te pompen, echt ideaal.


De conditioner is door Caroline verrijkt met pro vitamine B5 (Panthenol), sojamelk- en aardbeiextract. Deze combo herstelt de zachtheid en glans van je haar, hydrateert en voed. Pro vitamine B5 zorgt voor sterkere lokken. Wat ik zo leuk vind aan Caroline's shop is dat ze alle producten zelf maakt. Net zoals wij deden met The Secret Garden. Ik weet dus hoeveel werk en tijd er in zo'n product zit en dat geeft het ook weer extra charme. Ze heeft ooit deze conditioner zitten roeren en overgebracht in een flesje en er een zelfgemaakt etiket op geplakt. Cute toch!


De conditioner doet zeker zijn werk, mijn droge punten voelen na gebruik minder droog en gladder aan, I love it! Maar het is ook de geur die het hem doet. Strawberry & Cream heeft een heerlijk zoetfruitig aroma, het doet me denken aan snoepjes of Hubba Bubba kauwgom. Het is ook weer niet zo dat de geur zo heftig zoet is dat het jou en de mensen om je heen kotsmisselijk maakt hoor! Het laat juist een subtiele zoete geur na op je haren die ervoor zorgt dat je om de zoveel tijd even aan je eigen haar zit te snuffelen, hihi!

De Strawberry & Cream conditioner van In De Watten kost €6,95 voor een 150 ml pompflacon. Het is online te bestellen via de IDW webshop. Hoewel Caroline vanuit Spanje woont en werkt kun je de betaling gewoon overmaken op haar Nederlandse girorekening, dat is dus geen probleem. Omdat ze de pakjes vanuit Spanje verzend moet je er helaas wel iets langer op wachten, reken op ongeveer een week. Maar goed, dan heb je ook wat! Neem dus allemaal even een kijkje in haar webshop, want naast deze heerlijke conditioners verkoopt ze nog meer lekkere bath & body goodies!

Until next time,
Serena Verbon