zondag 8 augustus 2010

Michael Todd Cosmetics bestelling

Een paar dagen geleden kwam mijn Michael Todd Cosmetics bestelling binnen! En wow zeg, het kwam helemaal uit Amerika maar het was er met 5 dagen. Het zat in een speciale Michael Todd doos en was verpakt in Michael Todd logo vloeipapier. De verpakking is natuurlijk niet het meest belangrijk maar het geeft wel een luxueus gevoel. Alsof je een kadootje krijgt! Michael Todd Cosmetics is een nieuw merk, eind 2009 werd de online webshop gelanceerd. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de producten! Hieronder heb ik mijn bestelling gefotografeerd, reviews volgen snel.



Dit is een Limited Edition palette uit de Precious Collection genaamd Earthy ($44). Ik ben gek op aardetinten, dus ik weet zeker dat ik dit palette heel vaak zal gebruiken. En ik ben ook dol op gadgets! Ik ontdekte een knopje die twee mini TL-balkjes laat branden als je erop drukt. Niet echt bijster functioneel (wie maakt zich nu op in het pikkedonker) maar toch een tof detail. Oh, en ik heb net even geswatched. De pigmentatie is super! Laten we zeggen MAC kwaliteit. Ik kan niet wachten om me hiermee op te maken.


Zoals jullie misschien weten is mijn eigen Starbronzer van Lancome bijna dood. Er zit nog een miniscuul randje in de pan en ik moet er echt 80 keer overheen gaan met mijn kwast om nog een fatsoenlijk sunkissed kleurtje aan mijn gezicht te geven. Deze compact powder bronzer in Maui ($22) kwam dan ook net op tijd! En kijk hoe handig, er zit een klepje/dekseltje over de bronzer heen. Zo wordt je bronzer beschermd en blijft de verpakking netjes.


Wisten jullie dat ik geen finishing poeder heb? Ik heb op vele blogs gelezen dat dit toch wel een must-have is als het op make-up aankomt, dus ik ben dan ook erg benieuwd naar deze Loose Finishing Powder ($27). Het haalt de shine een beetje weg en zorgt er voor dat je make-up een stuk langer mooi blijft zitten. Vooral handig als ik foundation gebruik denk ik!


De Everything Stick in Pixie ($26) kan gebruikt worden voor de lippen, wangen, ogen en waar je maar wilt. Het is een bronskleurtje dus ik zal deze voornamelijk gebruiken als highlight denk ik, maar je weet maar nooit.


Mijn Urban Decay Primer Potion is (alweer) bijna op, dus ik ben erg benieuwd of Michael Todd's Eye Shadow Base ($18) net zo goed zijn werk doet...


Oeeeh, gotta love glitter! Deze Vivide Glace lipgloss in Tantrum ($17) is heel glitterig (but I like that) en geeft een subtiele kleur af. Het glanst heel erg en plakt niet. Ik heb hem al in gebruik zoals je kunt lezen, maar een uitgebreide review volgt nog. Ik vind hem vast erg mooi en fijn!

Michael Todd heeft een duidelijke webshop en een heel erg groot assortiment. Ze verzenden wereldwijd en de verzendkosten zijn gratis! Neem zeker even een kijkje op hun site als je benieuwd bent na het zien van mijn bestelling.

Hun producten worden ook in een UK webshop verkocht genaamd Love Make Up. De producten lijken goedkoper daar, maar ik ben niet heel goed op de hoogte van de hedendaagse wisselkoersen moet ik zeggen. Deze webshop rekent dan wel weer verzendkosten, maar naar Nederland toe gaat dat al vanaf £2,95.

Ik ben erg benieuwd naar dit nieuwe cosmeticamerk! Jullie ook? Welk product in het bijzonder?

Until next time,
Serena Verbon