zondag 8 augustus 2010

Shellac Nail Treatment

Eerder deze week vertelde ik jullie over de CND Shellac Nail Treatment, het nieuwste van het nieuwste op nagellak gebied. De behandeling heb ik uiteraard gefilmd om jullie een beter beeld te geven van hoe zoiets precies te werk gaat. Al met al was ik met een half uurtje klaar. De behandeling werd gedaan door Quirina Baars, eigenaresse van beauty-, nails- en lifestyle salon Exquis.


Shellac UV Color Coats
Red Baroness
Ik koos de kleur Red Baroness, een diepe, warme, donkerrode, cranberry-achtige kleur met heel veel shimmers. In het echt is de kleur donkerder dan op de foto's, veel warmer en (nog) mooier.  "Het lijkt wel autolak", al dus vriend Bas, die de kleur erg kon waarderen. De nagellak zit er inderdaad heel strak op, en de topcoat glanst zowat van het scherm af. Ik heb nog nooit zo'n glanzende nagellak gezien,en de vergelijking met autolak is zo gek nog niet.

CND garandeert dat Shellac minstens 2 weken blijft zitten zonder chips, krasjes, scheuren of kleur- en glansvervaging. Dus op dag 14 ziet de manicure er nog net zo mooi uit als op dag 1. Dit moest natuurlijk getest worden door yours truly. Hieronder zien jullie vast een foto van dag 1 en van dag 4, en ik blijf het fotograferen tot de 14 dagen behaald zijn. So far, so good...

Shellac dag 1
Shellac dag 4
Ik moet zeggen dat de kleur mij tot nu toe wonder boven wonder nog niet verveeld heeft! Het is echt fijn om gewoon ALLES te kunnen doen zonder je druk te maken of je nagellak niet beschadigd. Ik maak blikjes Dr.Pepper open, ik draai er schroefjes mee in (ik moest op het werk een apparaat repareren) en ook het klepje van mijn fotocamera maak ik open zonder schade (ik moet mijn nagel ertussen steken om het klepje te openen). Love it! Ik heb tot nu toe geen krasjes, chips of scheurtjes ontdekt, de glans is nog steeds subliem en mijn nagels zijn zelfs iets harder en sterker door deze lak.

Ik heb nog 10 dagen te gaan voor de ultieme test, maar mocht je vast enthousiast zijn geworden dan heb ik leuk nieuws. Een Shellac behandeling kost bij Quirina van Exquis 37,50 euro, maar de gehele maand augustus heeft ze een speciale introductieprijs van 32,50 euro! Ze kan trouwens ook een prachtige French Manicure maken met Shellac nagellak, dat is lekker neutraal, mocht je bang zijn dat een kleur je zal vervelen na zoveel tijd.

And, start to believe what the fuzz is all about?

Until next time,
Serena Verbon