woensdag 18 augustus 2010

Ik heb een nieuw boek...

Ik heb een nieuw boek gekocht. Een beetje aan de grote en zware kant maar hij gaat definitely mee op vakantie! Benieuwd waar het boek over gaat?




Mijn nieuwe boek tussen mijn andere boeken. Ik ben fan van Karen Slaughter, Tess Gerritsen en meer psychologische thrillers. Ook fantasy boeken zoals Lord of the Rings, Harry Potter, het Gouden Kompas en de Twilight reeks zijn favoriet. Maar mijn nieuwe boek. Die is anders...


Ik zag het boek toevallig liggen in een winkel waar ik laatst was en het sprak me meteen aan. Een oude, echt leren kaft, helemaal verweerd door de jaren. Misschien wel eeuwen. De rug is bedrukt met sierlijke gouden sierstempels en het boek is betiteld met Book Book volume XII. Het heeft me €70 euro gekost. Ik heb nog nooit zo veel geld uitgegeven aan een boek!

Hee wat is dat? Ritsjes in een eeuwenoud boek?

Waar gaat het boek eigenlijk over?

Tadaa!

Oh yes ik heb een boek gekocht al ready. Een noteBOOK welteverstaan. Toen ik mijn laptop afrekende in de Apple store viel mijn oog op deze te gekke notebook case. Het was zo mooi gemaakt, en van echt leer, net alsof het hier om een heel erg oud en versleten toverboek ging. Het deed me een beetje denken aan die studieboeken van Harry Potter. 

Hij was wel duur hoor, €70, maar het was al te laat. Ik was als een blok voor deze case gevallen dus ik moest hem hebben. De case heet BookBook en is van het merk Twelve South. De binnenkant is van een zachte stof en de hoeken zijn extra stevig. Je MacBook is hierin echt wel goed beschermd. Ik heb een MacBook 13" gekocht en deze case sluit heel nauw aan, dus een MacBook Pro (zowel 13" als  15") of Air zal hier zelfs nog iets beter in passen. BookBook is verkrijgbaar in twee kleurvarianten. Vibrant Red (die heb ik) met een bruine kaft en rode rug en Classic Brown met een donkerbruine kaft en een zwarte rug.

Wat vinden jullie er van? Ik ben er helemaal blij mee! En zoals ik al zei gaat de MacBook mee op vakantie dus kan ik vanuit Amerika af en toe een update plaatsen, een shoplogje opnemen of twitteren.

Q: Welk genre boeken lezen jullie het liefst?

Until next time,
Serena Verbon