zondag 25 juli 2010

Zou je liever... : grote vs kleine borsten

Welkom van weer een nieuwe editie van 'Zou je liever'. Dit keer gaan we het hebben over onze voorgevel. Onze meloenen, jopen, jetsers, tieten, borsten of bos hout, hoe je het ook noemt, vrouwen (en mannen) raken er niet over uitgepraat. Als je moest kiezen, zou je dan liever cup doperwt (heel erg klein) of cup Pamela (heel erg groot) willen hebben? Het is voor de rest van je leven en je mag er niet aan sleutelen! En ook geen push-up dan wel push-down BH gebruiken. Nou, ik weet het antwoord al. Jullie?


Ik heb zelf een kleine cup en een van mijn beste vriendinnen heeft een hele grote cup. Ze zegt vaak dat sommige truitjes haar niet staan, en mij wel, omdat ik kleine borsten heb. He? Nou, legde ze uit, een truitje met een heel diep decolleté staat jou nog gewoon goed, maar ik lijk meteen een sloerie. Alsof ik heel graag aandacht van de mannen wil en express mijn toeters eruit laat bengelen. En ik heb ook vaak problemen met knoopjes in een blouse, die gaan gewoon niet dicht. En een grotere maat is echt te groot, die sluit niet mooi aan in mijn taille. Of het topje trekt heel erg tussen mijn borsten, dan krijg je van die rimpeltjes. Oh en ik heb soms ook last van mijn rug. Aan de andere kant vind ik ze wel weer heel mooi hoor! Pfff, gelukkig maar. Want ze zijn ook mooi! En lekker bouncy en zacht.

GEEZ! Zo had ik er dus nooit over nagedacht voordat mijn vriendin met dit verhaal kwam. Wat een toestand moet dat zijn als je flinke jetsers hebt. Volgens mij zitten die dingen alleen maar in de weg joh! Hoe moet dat dan als je op je buik slaapt? Ik weet nog dat vroeger op de middelbare school sommige meiden zaten te klagen dat ze pijn in hun borsten kregen met hardlopen. En ik had echt nergens last van hoor! Ik dacht, wat stellen ze zich nou aan man? Ik kan ook gewoon tube tops dragen zonder BH, dat ziet er helemaal niet lelijk uit. Er is sowieso niets om te gaan hangen dus nog een pluspunt, geen hangtieten! Nee hoor, geef mij maar cup doperwt. Ik moet wel zeggen dat ik zweer bij push-up bra's en dat ik blij word als een bepaald topje mijn borsten optisch vergroot, maar als ik echt moet kiezen ga ik voor een super tiny cupmaat. En zoals je op de foto hierboven van Keira Knightley ziet, hoef je echt geen grote jopen te hebben om er vrouwelijk uit te zien. 

Are your boobs on a diet!?


YES THEY ARE AND I DON'T CARE!

What about you guys? Hele grote of hele kleine borsten voor de rest van je leven, wat zou je kiezen? 

Until next time,
Serena Verbon