maandag 26 juli 2010

Kadootje van mama

Kijk eens! Kadootje van mama. Ze heeft deze visitekaartjes voor mij gemaakt en besteld via Vistaprint. Wie heeft de allerliefste moeder van de hele wereld? IKKE! Dankjewel lieve mama! Ze koos voor het orchideeën design omdat dat mijn lievelingsbloemen zijn en omdat ze ook in het webdesign van BeautyLab.nl zijn verwerkt. "Sorry ze hadden alleen paars" zegt ze nog "maar op je site zijn ze roze". Nou en! Ik ben er hartstikke blij mee!

Bij Vistaprint bestellen we eigenlijk altijd onze visitekaartjes. Ik had vroeger een sieraden onderdelen webshop genaamd Tutti Frutti Jewels, mijn moeder heeft een sieraden webshop genaamd Pearl Mania en samen hadden we natuurlijk The Secret Garden webshop. Bij iedere bestelling deden we dan een kaartje. Heel handig!

De laatste tijd merkte ik dat mensen enthousiast werden als ik ze over mijn site vertelde, en ze wilden dan graag een kijkje nemen. Meestal schreef ik het dan op een kladpapiertje of probeerde ik ze te hypnotiseren zodat ze BeautyLab.nl zouden onthouden, maar in de praktijk werkt het natuurlijk niet zo. Een naam zijn mensen zo weer vergeten en kladpapiertjes raken zoek.

Mijn moeder zei heel vaak dat ik visitekaartjes moest laten maken, maar ik ben 1. druk, 2. vergeetachtig en 3. laks, dus kwam het er steeds niet van. "Dan doe ik het zelf wel" moet ze gedacht hebben. Dit kaartje heeft trouwens ook een hele mooie achterkant in zwart/wit:


Het is nu niet alleen leuk om mensen een kaartje te geven als ze om het webadres vragen, ook op zakelijk gebied staat het stoer. Je zal maar net iemand tegenkomen op een perspresentatie die wel interesse heeft in een kijkje op je site. Nou, hoppa, hier is mijn visitekaartje! Mensen bewaren visitekaartjes en de kans dat ze daarna naar je website surfen is een stuk groter. Tevens staat het natuurlijk heel professioneel om zomaar even een visitekaartje uit te delen, hehe.

Om ze niet te vergeten zorg ik dat ik er voortaan altijd een stuk of 10 in mijn portemonnee heb zitten. You never know who you'll run into! Vinden jullie ze mooi?

Until next time,
Serena Verbon