dinsdag 27 juli 2010

Uitslag Winactie: Benefit POREfessional

Afgelopen vrijdag sloot de Benefit POREfessional winactie. Er waren maar liefst 170 inzendingen dus het duurde even voordat ik alles had gelezen, maar ik ben er uit! Heb je meegedaan en ben je benieuwd of je hebt gewonnen? Lees dan even verder...


De opdracht was om in je comment te vertellen wie of wat jij wel eens tijdelijk zou willen laten verdwijnen. Vertel er dan ook bij waarom, en waarom het ok is dat het maar tijdelijk is.

Ik heb gekozen voor de comment van Jose:

Ik zou heel graag de ZOMERVAKANTIE1 keertje laten verdwijnen. Dit klinkt echt heel raar maar ik ben in juli jarig, en heb daarom nog nooit een verjaardag gehad zoals ik dat zou willen. Namelijk een dag met alle mensen om mij heen waar ik om geef! Maar gelijk na mn verjaardag mag de vakantie wel weer terugkomen natuurlijk, want wie wil er nou voor altijd zonder vakantie? NOU IK NIET! ;)
Ik herken dit heel erg omdat mijn zusje Larissa op 21 juli jarig is. Of we waren zelf op vakantie, of we waren in Nederland en dan waren de helft van haar vrienden en onze familie er niet. Dit jaar was Tara er zelfs niet op haar verjaardag. Ze moet haar verjaardag altijd uitstellen met vieren, en ik kan me heel goed voorstellen dat het ook wel eens leuk is om het gewoon op de dag zelf te vieren en dat dan gewoon iedereen er is! Maar zoals je zelf al zegt, voor altijd geen zomervakantie dat willen we nu ook weer niet. Daarom past jouw originele en eerlijke comment heel goed bij POREfessional, die je zo snel mogelijk krijgt toegestuurd van Benefit.

Gefeliciteerd Jose!

Niet gewonnen? Niet huilen! Vanmiddag om 15u komt er een super-de-puper gave winactie online waarvoor je weliswaar wel even op stap moet gaan, maar dan maak je ook wel even kans op een prepaid BlackBerry! That's right! Stay tuned dus...

Until next time,
Serena Verbon