zaterdag 24 juli 2010

Review: L'Oreal Studio Secrets Fibre Mascara Primer

L'Oreal heeft dit jaar twee nieuwe producten uitgebracht van de lijn Studio Secrets, waaronder de Sculpting Blush Duo die ik vorige keer heb gereviewed. Dit keer ga ik de Fibre Mascara Primer reviewen, een product die je onder iedere mascara kunt aanbrengen voor een false lash effect met zichtbaar langere en vollere wimpers. Een geheim van de make-up artists is het gebruiken van nepwimpers voor shoots en shows, maar met dit product zou dat verleden tijd moeten zijn. Ik ben benieuwd!

De primer ziet er gewoon uit als een normale mascara, maar als je hem opent zit er een raar wit goedje op de borstel waaraan allemaal fijne vezeltjes plakken. Het bevat naast deze vezels ook verzorgende, versterkende en voedende ingrediĆ«nten als omega-ceramide, natuurlijke palm- en jojobaolie en provitamine B5.

De primer dien je aan te brengen onder je eigen mascara voor een false lash effect. Nog langere en vollere wimpers? Kom maar op! Hieronder heb ik een collage gemaakt waarin je kunt zien hoe mijn wimpers eruit zien als ze 'naakt' zijn, met primer, met primer en een paar laagjes mascara (zoals ik het altijd aanbreng) en de laatste foto is zonder primer en met een paar laagjes mascara (zoals ik het altijd aanbreng). Klik op de foto's voor een groter beeld. Wat valt je op?

van voren
van onderen

Het viel mij in ieder geval op dat ik haast geen verschil zie tussen de onderste twee foto's. Alsof het, in mijn geval althans, geen verschil maakt om de primer eronder te gebruiken. Mijn wimpers lijken namelijk net zo lang en even vol. Nu moet ik zeggen dat ik van mezelf al aardig lange wimpers heb, dus misschien werkt deze primer alleen voor de dames met vrij korte wimpertjes.

Ook al geeft deze primer in mijn geval geen false lash effect, toch zal ik hem wel blijven gebruiken om de verzorgende bestanddelen.  Je wimpers worden dag in dag uit ingesmeerd met mascara en het moet er ook weer vanaf worden gewreven. Ze krijgen dus best aardig wat te verduren en kunnen een verzorgend, versterkend en voedend product als deze primer goed gebruiken! Ik ben trots op mijn wimpers en ik verzorg ze graag goed, zodat ze niet op een dag besluiten om allemaal uit te vallen!

Deze Fibre Mascara Primer kost €16,49 en is te koop bij geselecteerde Etos filialen. Klik hier om te kijken welk Etos filiaal bij jou in de buurt de Studio Secrets lijn verkoopt.

Until next time,
Serena Verbon