zaterdag 24 juli 2010

Party Outfit

Het leek me weer eens tijd voor een outfit of the day! Of in dit geval, een outfit of the night. Mijn laatste outfit foto was alweer een hele tijd terug en toen zei ik al dat ik beter moest leren poseren. Ik heb daarom dit keer extra mijn best gedaan op poseren maar ik bedacht me ineens wat leuks. Ik wilde bewegende foto's maken, net als in die Lacoste ads! Kijk snel verder voor nog meer foto's (en mislukte pogingen).


Laat ik allereerst even een beschrijving geven van de outfit. Hieronder draag ik een zilvergrijs jurkje van Lipsy. Het lijkt op zijde maar het is 100% polyester. Ik hou van minidresses! Ze maken mijn benen langer en het staat mij leuker dan langere jurkjes. Jurkjes net boven of net onder de knie staan me saai, truttig en tam. De pumps zijn van de Zara en de opvallende bangle is van Disney Couture. Hier op de foto is het niet te zien, maar ik draag oorhangers van Pearl Mania, de sieradenlijn van mijn moeder.


Dit jurkje flatteert mijn lichaamsbouw perfect. De flap stof hangt voor en gedeelte over mijn kleine borsten waardoor ze iets voller lijken en het andere gedeelte van de flap hangt over mijn buikje. Ja, ik heb een buikje ja! Ik stel me niet aan, mijn bovenlichaam is tenger van bouw en dan valt zo'n rolletje extra goed op. Ik heb een smalle taille en dit jurkje accentueert de taille juist, very nice! Laat ik er meteen even bijzeggen dat ik dik tevreden ben met mijn figuur, en het is alleen maar mooi meegenomen dat een kledingstuk je minder sterke punten camoufleert en je sterke punten accentueert, toch? Lipsy heeft heeft veel van dit soort jurkjes. Dit jurkje kostte rond de €80, als ik het me goed herinner. Ik heb hem al een tijdje namelijk en kocht hem bij Strictly Utrecht.

Ik kocht een tijdje terug mijn eerste designers bag! Ik kocht hem bij Sool Fashion in Utrecht. Het is een eenvoudige zwarte tas die in principe met iedere outfit te combineren is, maar ik bewaar hem nog even voor de speciale momentjes zoals uit eten gaan of perspresentaties. Ik wil hem nog zo lang mogelijk speciaal houden. Ik zal een apart artikel wijden aan deze mooie tas, met detail foto's en alles! En als je het vast wilt weten, hij kostte me €399,95 en hij is van Hugo Boss. Een rib uit mijn lijf! Zeker omdat ik die maand ook mijn vakantie moest betalen. Maar ik heb lekker vaak bij mijn ouders gegeten de afgelopen weken, en geteerd op bamisoep en brood. Jah. 

Goed, dan gaan we nu over naar de jump foto's! Ik zette de camera op de zelfontspanner dus het was even uitzoeken wanneer ik precies moest springen, maar na een stuk of 10 sprongen heb ik er best een paar goede tussen zitten. Het enige wat ik niet moest vergeten is om af en toe te lachen. En geloof me, dat is knap lastig terwijl je in de lucht hangt met je stiletto's en korte minidress!





Ik vind de foto's veel leuker zo in beweging. Op deze manier is het veel levendiger. Ik ga voortaan al mijn outfit foto's zo maken man, het is namelijk ook nog eens grappig om te doen en je weet van tevoren niet hoe de foto uiteindelijk zal worden. Je ziet pas achteraf of je geen gekke pose hebt gemaakt, of je je gezicht in de plooi hebt weten te houden, en of je haren en kledingstukken wel mooi vallen. Leuk toch?

Natuurlijk zaten er ook mislukte foto's bij, die wil ik jullie niet onthouden...



Details
Pumps van de Zara. Deze waren geloof ik €69,95 maar misschien zijn ze nu wel in de sale! Ze zijn gemaakt van een gaasachtige stof in een kleur die tussen zilver en goud inhangt. Ze zijn zo pretty, ze glinsteren helemaal in het zonlicht.

Een detailfoto van de pumps in zonlicht.

Deze Tinkerbell Skull bangle van Disney Couture kocht ik via Capricci.nl, een hele fijne webwinkel. Het is een van mijn duurste sieraden aankopen ooit, hij kost namelijk € 114,95. Maar ik heb er geen spijt van, kijk dan hoe mooi en stoer hij is!

De Swarovski stenen glinsteren in de zon...ik kan er wel naar blijven kijken...so pretty!! ^^

De make-up is simpel. Zilvergrijs op mijn ooglid en zwart in de crease. Op de lippen een nude kleurtje met MAC Dazzleglass in Baby Sparks erover heen. De oorbellen zijn gemaakt door mijn moeder via PearlMania.nl.

Zo, dat was een aardig groot artikel met voornamelijk veel foto's. Dit keer stond eens niet beauty centraal maar fashion, ik hoop dat jullie dit ook af en toe wel eens leuk vinden om te lezen. Binnenkort dus een uitgebreid artikel over mijn designer bag met betere detail foto's. Kijk zeker even op de volgende sites voor het jurkje en de accessoires;

Lipsy.co.uk

PearlMania.nl

SoolFashion.nl

Q: wat is jullie favoriete jurkje, en waarom?

Until next time,
Serena Verbon