donderdag 15 juli 2010

Newsflash! Lady Gaga lanceert haar eigen parfum

Oh yes, it's true! De geruchten zijn bevestigd. Lady Gaga lanceert haar eigen parfum. Volgens insiders zal het parfum een extremely 'unusual' fragrance hebben. Well, shocker! We hebben het hier wel over Lady Gaga natuurlijk dus we hadden het kunnen verwachten. Sterker nog, met een doorsnee geur zou ik niet eens genoegen nemen! Lady Gaga werkt samen met parfumhuis Coty, die onder andere verantwoordelijk is voor celebritygeuren van Kate Moss, Jennifer Lopez en Sarah Jessica Parker. De belangrijkste vraag blijft nu: hoe gaat Gaga's parfum precies ruiken, hoe komt de flacon eruit te zien en hoe gaat de geur heten? Benieuwd naar mijn ideeën? Lees dan even verder.


Een extremely unusual fragrance huh? Ik denk (en dit denk ik serieus) dat de geur een leder noot bevat. De geur van leer is echt iets wat onmiskenbaar bij Lady Gaga past. Verder denk ik ook dat ze er een noot van rode wijn in heeft gegooid. Daar is ze volgens mij dol op want 'red wine' komt regelmatig terug in haar songteksten. 

Hmmm... wat zouden er nog meer voor geuren in Gaga's parfum kunnen zitten? Misschien wel de geur van cherry cherry boom boom's? Of de geur van die man uit Alejandro, peroxide, monsters, bloed, discoballen, gay men, MAC lipstick, oude pruiken, latex? Who knows! Het kan alle kanten op want Lady Gaga is anders dan anders, late dat duidelijk wezen.

De geur komt dit jaar nog voor de kerst uit, dus de lancering laat niet heel lang op zich wachten. Het wordt groots aangepakt met TV commercials en een grote wereldwijde campagne. Ik ben reuze benieuwd naar de naam en de looks van haar parfum. Zelf dacht ik aan 'Free Bitch' of 'Monster'. Ik geloof niet dat Lady Gaga haar parfum simpelweg Lady Gaga zal noemen, dat gaat er bij mij echt niet in.

En de looks? Ik denk dat de flacon of de vormen aanneemt van haar discostick, of een sierlijker model is met een orbit vormige dop. Allemaal speculaties natuurlijk, maar ik vind zoiets nu eenmaal leuk om over te fantaseren.

Disco Stick


Orbit

Tot die tijd blijf ik iedere dag even kijken of er meer nieuws is over Gaga's parfum. Hoe de geur ook zal ruiken, ik weet nu al dat ik het zal aanschaffen. Al is het alleen maar om naar te kijken! Ik ben echt ontzettend benieuwd. Zo zie je maar weer, Gaga weet me (en de rest van haar fans) altijd weer in spanning te houden. Net als met haar videoclips. Een sneak peekje hier en een sneak peekje daar. Ze maakt iedereen excited, dat doet ze goed. 

Q: Welke aparte geuren denken jullie dat ze in haar parfum verwerkt heeft? Laat je ideeen achter bij de comments and make me laugh!

Until next time,

Serena Verbon