woensdag 21 juli 2010

Nail Art How-to: Hello Kitty

Bij mijn favoriete lakje, Sweet Summer van Hello Kitty by H&M, hoort natuurlijk Hello Kitty Nail Art! Ik moet zeggen dat dit mijn minst geslaagde nail art tutorial is, maar omdat jullie er zo enthousiast over waren plaats ik hier toch de tutorial. Het is mijn eerste poging en dit keer bleek het een stuk lastiger dan ik dacht, maar ik weet zeker dat jullie het kunnen. Kijken jullie mee?


You Need

Base- en topcoat (ik gebruik die van Rituals), een basiskleurtje (ik gebruikte een lief barbieroze kleurtje), een witte nagellak (H&M), een donkergeel lakje (Essence) en een zwarte striper (Konad 2Way nail art pen).


Van Essence kocht ik nail art stickers.
Deze heten French Glam, nr. 1 We Love French.


Ik kocht deze sheet voornamelijk om de strikjes! ^^

Let's Start!

Lak je nagels met een laagje basecoat en een dekkende laag van je basiskleurtje.


Lak met de witte lak de tips van je nagels, het moet eruit zien als een soort French Manicure maar dan met veel te veel wit. Zorg dat het in een boogvorm loopt (bij de hoekjes iets omhoog) zodat dat de impressie van oortjes wekt later.


Met de Konad 2Way Nail Art Pen maak ik stipjes voor de ogen, en met het striper gedeelte maak ik 3 streepjes aan beide kanten, deze dienen als snorharen. Met een sateprikker doop ik in de gele lak, en daarmee maak ik stipjes als neus. Het is echt een gepriegel en het is heel lastig om ze allemaal gelijk te krijgen, zoals je ziet.


Ik pak de strikjes van het Essence Nail Art stickervel en die plak ik schuin bij een oortje.
Nu is Hello Kitty helemaal af!



Zo, niet de mooiste uitvoering Nail Art van mij, maar wel een hele schattige en leuke! Ik hoop dat jullie het een leuke en handige tutorial vonden. Hello Kitty rules!

Until next time,

Serena Verbon