zaterdag 3 juli 2010

BeautyLab Newsflash

Even een kort berichtje om jullie te laten weten dat ik iets nieuws heb bedacht, namelijk de BeautyLab Inspiration Gallery. Het is een tumblr site waar ik allemaal foto's wil verzamelen die jullie me sturen via Twitter of via een mailtje. Soms krijg ik namelijk hele leuke mails van bezoekers die heel enthousiast aan de slag zijn gegaan nadat ze een how-to of video tutorial zagen op mijn site. Ik vind het super dat jullie me dan spontaan een mail sturen om me te bedanken en om jullie creatie te showen, echt, dan weet ik weer waarvoor ik soms tot diep in de nacht artikelen loop te schrijven hoor. Zoiets doet een mens echt goed!

De gallery is te zien op deze site: beautylab25.tumblr.com en ik heb er vast wat foto's van enthousiaste bezoekers geplaatst! Ik zou het ook ontzettend leuk vinden om jullie foto's te ontvangen voor de gallery. Dus, don't be shy and email me your BeautyLab inspired creations at starpede@hotmail.com

Ik heb trouwens superleuke inzendingen ontvangen van Love Graffiti! Bedankt! Ik zal ze maandag in een artikel verwerken.



Dan nog iets, ik hou mijn statistieken altijd goed in de smiezen, en ik zag dat ik afgelopen maand meer dan 100.000 unieke bezoekers heb mogen ontvangen op BeautyLab.nl! Wow zeg, ontzettend veel, en voor mij is dit echt een mijlpaal. Begin dit jaar was het nog 45.000, kun je nagaan hoe snel mijn bezoekers aantallen zijn gegroeid. Allemaal dankzij jullie, mijn lieve trouwe bezoekertjes! Heel erg bedankt dat jullie regelmatig mijn site vereren met een bezoekje, ik waardeer dit enorm. En als jullie nog ideeën en suggesties hebben om BeautyLab nog leuker, gezelliger of beter te maken, laat je dan vooral horen. Ik vind het erg belangrijk om naar jullie te luisteren en om wat te doen met jullie tips.

Until next time,
Serena Verbon