woensdag 16 juni 2010

Winnen! Parfum van Benefit's Crescent Row

Gisteren liet ik jullie in dit artikel kennismaken met de parfums van Benefit. Ieder parfum staat voor een vriendin met haar eigen karakter. Jullie hebben vast al een favoriet in gedachte. Wie gaat het worden, de tropische Rita, sexy Carmella of de natuurlijke Eva? Via BeautyLab.nl maken jullie nu kans op een van deze geuren. Lees verder om te kijken wat je moet doen om te winnen.



Zoals je kan zien hebben de flacons een vorm van een cocktailshaker. Dit is omdat de parfums, net als cocktails, met elkaar te mixen zijn. Gewoon door ze over elkaar te sprayen. Om kans te maken op een van bovenstaande parfums t.w.v. € 36 heb ik daarom in samenwerking met Benefit het volgende bedacht;

"Stel je eigen cocktail samen met 5 Benefit beauty produkten"

Vertel me waarom je juist deze ingrediĆ«nten samenvoegt en op welke gelegenheid deze cocktail wordt geschonken. Komen er ijsblokjes bij, crushed ijs, een citroentje, kersje of takje munt? Wees creatief en origineel! Geef je zelfbedachte Beauty Cocktail ook een naam.

Bekijk de site van Benefit Cosmetics [Official Site] en mijn vorige artikel om inspiratie op te doen. Omdat ik het liefste prijzen weggeef aan fans en vaste bezoekers van BeautyLab.nl zou ik het op prijs stellen als jullie me volgen via Bloglovin'. Maar waarschijnlijk doen de meesten van jullie dat al ;-) Als je wilt weten wat Bloglovin precies is klik dan even hier.

Deze wedstrijd duurt tot en met zondag 20 juni 22:00 uur. Zorg er dus voor dat je voor die tijd je inzending voor de Beauty Cocktail hebt verzonden. Inzendingen kunnen geplaatst worden bij de comments. Zorg er voor dat je je emailadres invult zodat ik je kan bereiken als je hebt gewonnen. 

Veel creativiteit en succes gewenst!

Until next time,
Serena Verbon