dinsdag 22 juni 2010

WIN! 3 x Lime Crime Magic Dust


Lime Crime is een cosmetica merk dat steeds meer bekendheid krijgt. Misschien hebben jullie er al eens over gelezen of bezitten jullie zelf wel make-up van dit kleurrijke, sprookjesachtige merk. Ik kende het tot voorheen nog niet en stuitte er toevallig op toen ik aan het surfen was op internet. Lime Crime Makeup is in 2008 opgericht door Doe Deere (zie foto), een excentrieke Make Up Artist uit New York. 


Lime Crime Makeup staat voor knalkleuren! Hun gedurfde makeup is intens gepigmenteerd en de kleuren sluiten totaal niet op elkaar aan. Met Lime Crime creĆ«er je opvallende looks voor de echte durfallen. Toch zitten er ook wat neutralere kleuren in hun collectie die perfect te combineren zijn tot een subtiele look. Lime Crime heeft slechts 2 soorten producten: Candyfuture Opaque Lipstick en Magic Dust.



Magic Dust is een sterk gepigmenteerde minerale oogschaduw. Met een primer en mixing medium knallen de kleuren van je kop af, en zonder dat zorgen ze voor subtielere kleurenaccenten. Magic Dust is verpakt in een 10 grams potje met een zeefje.

Bovenstaande Magic Dusts zijn gedoneerd door de webshop
Beauty by Elke en ik mag ze weggeven aan mijn lezeressen! Onderaan dit bericht lees je hoe je mee kunt doen aan deze Lime Crime Winactie. 


Het etiket is supercute! Holografisch met paars en het silhouet van een eenhoorn, het favoriete dier van Doe Deere, die zich overigens zelf tot Queen of the Unicorns heeft uitgeroepen. 


Van Elke kreeg ik de kleuren Pink Poodle, Nymph en Empress.

Pink Poodle



Shimmery, suikerspin roze!


Nymph



Wit met zo veel glitterende gouden shimmers,
dat het haast wel een gouden eyeshadow lijkt in plaats van wit.
Perfect als highlighter of over andere eyeshadow voor extra glitter.



Empress


Pimpelpaars met prachtige shimmers.


Swatches

Zonder primer, droog aangebracht. Links in de zon, rechts in de schaduw.

Ik ben nogal onder de indruk van het pigment van deze eyeshadows! Zoals je aan de swatches kunt zien komt er super veel kleur vanaf, en hier had ik nog geen eens een primer of mixing medium gebruikt. I'm just sayin'! 


Nymph op de bovenste oogleden - pretty!

WIN! WIN! WIN!
Wil jij kans maken op originele Lime Crime Magic Dust in de kleuren Nymph, Pink Poodle en Empress (t.w.v. € 27,00)? Doe dan mee met de BeautyLab.nl winactie in samenwerking met webshop Beauty by Elke
Wat moet je doen?
Ten eerste zou ik het erg op prijs stellen als jullie me zouden volgen via Bloglovin'. Dit is puur zodat ik weet dat jullie echte fans zijn van BeautyLab.nl want ik geef natuurlijk het liefste prijzen weg aan enthousiaste lezeressen dan aan iemand die zomaar even toevallig langs surft. 

Doe Deere staat bekend om haar creatieve looks en bedenkt sprookjesachtige namen voor haar producten. Het leek mij leuk om jullie een naam te laten bedenken voor onderstaande look:


Laat je antwoord achter bij de comments. Inzendingen kunnen worden ingezonden tot en met zondag 27 juni 2010, 22:00 uur. Wees creatief en origineel! Tip: neem een kijkje op de site van Lime Crime Makeup [Official Site] voor inspiratie. 

ps. De uitslag van de Benefit winaktie komt zo snel mogelijk online, nog even geduld!

Kan je niet wachten tot deze winaktie ten einde loopt en wil je nu al je eigen Lime Crime Makeup in huis hebben? Bestel dan je Lime Crime via de Belgische website Beauty by Elke.

Until next time,
Serena Verbon