zaterdag 12 juni 2010

Video Review: Chanel Tattoo's Part 2 (WINNEN!)


Klik hier voor Part 1.


Tara en ik probeerden gisteren de Chanel Tattoo's uit, officieel genaamd Le Trompe - L'oeil de Chanel - Temporary Skin Art. En art it is! Wow, wat een prachtige, gedetailleerde plaatjes. Eenmaal op de huid lijken ze net echt. Het aanbrengen gaat heel gemakkelijk. Gewoon uitknippen, bevochtigen (goed aandrukken) en na een halve minuut wil het papiertje haast vanzelf verwijderd worden, en staat de tattoo op je huid. Easy peasy! Het viel me ook reuze mee dat de tattoo's heel buigzaam zijn. Ik heb gemakkelijk een zwaluw over Tara's sleutelbeen kunnen plakken. Ideaal!



Voor sommige ontwerpen is het raadzaam om je door iemand anders te helpen, bijvoorbeeld als je het op plekken wilt hebben waar je zelf lastig bij kunt of waar je op de kop of in spiegelbeeld zou moeten werken. En sowieso is het veel leuker om met zijn tweetjes (of meer meiden) tattoo's te plakken natuurlijk! Tara en ik hadden er in ieder geval veel lol mee.

De tattoo's zijn trouwens te verwijderen met iets vettigs zoals bodybutter of creme. En hoe lang blijven ze (netjes) op de huid zitten? Dat is een kwestie van uittesten, maar tot nu toe heb ik er mee geslapen en ziet het er nog supermooi uit. Douchen overleefd ie niet gok ik, maar ik hou jullie op de hoogte!




WIN WIN WIN
Ik bedacht me dat ik best een paar tattoo's kon missen. Jullie willen vast wel deze tattoo's uitproberen zonder er meteen €55 tegenaan te knallen, toch? Ik heb er 10 los uitgeknipt waarmee je leuke combinaties kan maken. Denk aan armbandjes of enkelbandjes met bedeltjes.





Winnen? Volg me via Bloglovin' (zodat ik weet dat jullie vaste lezeressen zijn en niet zomaar voorbij surfende mensen die alleen op zoek zijn naar winacties), en laat een comment achter waarin je verteld hoe jouw ouders zullen reageren als je met een (echte) tattoo zou thuiskomen. Let op, gebruik slechts 3 woorden! Succes en veel plezier met het meedoen!

Until next time,
Serena Verbon