vrijdag 11 juni 2010

Cute Story: Faith and Destiny at Disney

Ik las zo'n schattig verhaal, ik moet het gewoon even met jullie delen! Een verloofd stel, Alex en Donna Voutsinas, waren samen door oude fotoboeken aan het bladeren op zoek naar foto's die ze tijdens hun bruiloft wilden laten zien. Toen ze bij bovenstaande foto kwamen van Donna in Disneyland herkende Alex de man op de achtergrond als zijn vader. En dat betekende dat het kleine jochie in de buggy hijzelf was!


Alex double-checkte de Disney foto's van zijn kindertijd en ja hoor, het klopte, de twee liefdesduifjes bevonden zich als kinderen op dezelfde tijd op dezelfde plaats. En het bizarre is dat Alex op dat moment in Montreal (Canada) woonde en Donna in Florida (USA). Het stel ontmoette elkaar jaren later op het werk, werden verliefd en besloten de rest van hun leven met elkaar te delen.

Wat zijn de kansen dat zoiets gebeurd? En dan ook nog op de foto vastgelegd! Is het toeval of is het destiny? Ik krijg er in ieder geval kippevel van. Echt een leuk verhaal he?

En hoe zit het met jullie? Hebben jullie ook zoiets speciaals (geks, bijzonders, bizars) meegemaakt met je partner? Soms hoor ik wel eens verhalen van stelletjes die hun hele leven al elkaars paden hebben gekruist en elkaar dan uiteindelijk tegenkomen op vakantie aan de andere kant van de wereld. Ik kan helemaal wegsmelten en dagdromen bij dat soort verhalen. Hey, I'm a sucker for romantic love stories.

Until next time,
Serena Verbon