zaterdag 12 juni 2010

Loving: Konad 2Way Nail Art Pen

Zoals jullie weten ben ik de laatste tijd aan het experimenteren met Nailart, zoals de Watermelon Nails van laatst. Omdat ik steeds meer inspiratie krijg en omdat stipjes en streepjes maken met een sateprikker niet al te goed gaat (understatement!) besloot ik om echte professionele Nail Art Tools in huis te halen. Mijn oog viel op bovenstaande Nail Art Pennen waarmee je zowel stipjes en streepjes kunt zetten. Het zag er veelbelovend gemakkelijk uit en ik besloot om ze uit te proberen!



Konad 2Way Nail Art Pennen zijn te koop in de (vernieuwde) webshop van Enchantra. Ik heb de kleuren zwart, wit, rose, mintgroen, paarse glitter en fuchsia glitter. Ik kon haast niet wachten om ze uit te proberen en rukte ze meteen - nadat ik bovenstaande foto had gemaakt - uit de verpakking!


Deze Nail Art Pen heet niet voor niets 2Way, je kunt er namelijk stipjes en streepjes mee zetten. Het bovenste gedeelte van de dop bevat een holle naald. Als je in de pen drukt komt er een bolletje nagellak uit de naald waarmee jij vervolgens heel gemakkelijk mooie stipjes kunt maken. Het is even oefenen met doseren, maar al snel had ik door hoe ik gelijkmatige grote of kleine stipjes kon maken. Echt, als ik het kan, kunnen jullie het vast en zeker. Het is super easy!


De Nail Art Pen kun je echter ook opendraaien en dan komt er een heel fijn kwastje, een striper, tevoorschijn. Hiermee kun je op een gemakkelijke manier lijnen op je nagels tekenen. 

De Konad 2Way Nail Art Pen is een echte must-have voor de nail art liefhebber (en nail art starters en noobs zoals ik). Vooral de kleuren zwart en wit zijn goede basis kleuren om mee te beginnen. Deze pen heeft mijn leven verrijkt! Deze pen maakt nailart makkelijk voor iedereen! Koop ze voor € 3,95 in de webshop van Enchantra (onder Konad en dan onder Nailart).

Vandaag heb ik me laten inspireren door deze nailart;




En dit is wat ik er van heb gebakken;


Cupcake Frosting Nails - tutorial coming soonish!

Until next time,
Serena Verbon