vrijdag 18 juni 2010

Tip: Glitter Lips!

Via Bloglovin' ontdekte ik de grootste Zweedse Beautyblog genaamd Linda's Sminkblogg. Van alle beautyblogs op Bloglovin' heeft zij de meeste followers (een stuk of 6000!) en ik volg haar al een tijdje, ondanks dat ik geen woord begrijp van wat ze schrijft. Gelukkig is ze meer van de plaatjes dan van de tekst. Laatst zag ik een leuke tip op haar site: Glitter Lippen! Dat moest ik natuurlijk ook even uitproberen...


Als ik glitters gebruik is dat eigenlijk altijd op mijn ogen. Maar glitters zijn ook heel geschikt om juist de lippen op te laten vallen! De ogen mogen dan wat rustiger worden opgemaakt zodat de lippen er nog meer uitspringen. Hierboven heb ik alleen eyeliner op mijn ogen. 

Op mijn lippen draag ik een licht getinte lipstain en een lippenbalsem. Daaroverheen draag ik losse glitters (cosmetische kwaliteit) in de kleur 'Cranberry' die mijn lippen niet alleen mooi kleuren maar ook laten schitteren met iedere beweging. I love it!



De foto's heb ik zonder flits gemaakt en express niet scherp laten stellen zodat de schittering van de glitters goed te zien is. Het was moeilijk om het goed op de foto te krijgen, en in het echt zijn mijn lippen vele malen mooier, roder en glitteren ze veel meer!

Als je een glamourous avondje hebt en je wilt jezelf iets meer in de spotlight zetten zijn Glitter Lips ideaal. Reken maar dat jij en je lippen de show stelen! En het is weer eens wat anders dan glitters op de ogen. Het enige nadeel: zoenen met je lover wordt een bende en eten zal ook niet makkelijk gaan zonder glitters in het rond te strooien. Hmm. vandaar dat Glitter Lippen minder populair zijn dan Glitter Eyes. Ach, het blijft prachtig en het is zeker de moeite waard voor jullie om eens uit te proberen. Echt!

Until next time,
Serena Verbon