vrijdag 18 juni 2010

Katy Perry's Make-Up in California Gurls

Aah. Katy Perry. Als ik met iemand kon ruilen van kledingkast dan was het wel met die van haar. Ik ben dol op haar style; zo vrolijk, kitchy, glittery, kleurrijk en vooral FUN! In haar nieuwste videoclip California Gurls ft. Snoop Dogg (world's most lovable pimp) heeft ze flink uitgepakt met outfits, make-up looks en decors. Roze suikerpinnen, cupcakes en meer zoetigheid vliegen je om de oren. Instant happyness! Ik heb screenshots gemaakt van mijn favoriete make-up looks uit deze video waardoor ik me graag laat inspireren!


Purple Look

Blue Look

Natuurlijk wil ik een van deze leuke Katy Perry Looks namaken, maar welke zou ik doen? Helpen jullie met kiezen?



Ik heb de glitters en knalroze lippenstift hier al klaarliggen dus I'm good to go! Bekijk hier ook zeker even de video - het maakt je helemaal vrolijk!

Speaking of changing wardrobes with Katy Perry. Look what I found on Etsy! Dit zou zo in haar garderobe passen. Wat een superschattige jurkjes! Als ze niet meer dan 100 dollar kostten zou ik het serieus in overweging nemen om ze te kopen, hihi! Wat vinden jullie er van?





Until next time,
Serena Verbon