dinsdag 29 juni 2010

Just curious: Wat doe jij met je snor?

Geef maar toe, ook jij bent in het bezit van de enige echte lady moustache! Waarschijnlijk niet zo heftig als de dame hierboven - maar die donshaartjes op je bovenlip tellen wel degelijk mee als snor (en ja, ook blonde donshaartjes vormen samen een snor). Of je nu slechts 3 haren aan het kweken bent of er een heel natuurbos hebt groeien, ik vroeg me af wat jullie zoal met je snor doen. Bleken, scheren, epileren, waxen, of misschien ben je wel een trotse snorrendraagster. Tell me, I want to know! Vul hieronder de poll in en lees wat ik ermee doe...



Ok, nu is het mijn beurt. IK SCHEER! That's right, I've said it. Ik scheer mijn snorremans. Gewoon hoppa, met mijn scheermesje als ik toch onder de douche sta. Het gekke is dat als ik dit vertel iedereen in shock verkeerd. Alsof ik tegen de wetten der natuur inga of erger nog, een wet overtreed die strafbaar is. Met grote ogen wordt ik aangegaapt terwijl ze kleine gilletjes uitstoten van schrik en roepen dat zoiets niet kan, niet mag en dat mijn snor tientallen malen erger terug groeit als ik ermee doorga!

Magnum

Oh noes! Gil ik terug. Ik doe dit nu al een jaar of 7 en je gaat mij niet vertellen dat ik als Magnum look-a-like door het leven ga. Ik scheer het onder de douche, en 3 of 4 dagen later verschijnen er weer fijne kleine haartjes and that's it. Ik scheer het eens in de week ongeveer, soms laat ik het staan en soms scheer ik het vaker (vooral als ik een lippenstift op mijn lippen ga swatchen voor de site). Ik merk wel dat de haartjes er recht uitkomen maar ze zijn echt in de loop der jaren niet dikker, stugger of donkerder geworden, TRUE STORY!

Of scheren voor jou werkt kan ik niet garanderen. Ik denk dat ieder meisje verschillende manieren heeft uitgeprobeerd en ieder uiteindelijk zo zijn voorkeur heeft om van de moustache af te komen. Voor mij is dat scheren, geen pijn en lekker snel. 

Ik ben benieuwd wat jullie doen!
Until next time,
Serena Verbon