maandag 28 juni 2010

Broken Packages :(


Aaah, ik rook het al door het pakje heen, de doordringende geur van verse nagellak. Nee he, dacht ik! Het zal toch niet...

Oh noes! Wat een pech. Ik had een deja vu, toen Cynthia en ik namelijk in de hotelkamer in Kopenhagen aankwamen rook ik deze geur ook toen ik mijn koffer opende. Er was een flesje KOH nagellak kapot gegaan en door de ene helft van mijn koffer verspreid. Ineens was die mooie groene kleur niet zo mooi meer. Ik heb een joggingsbroek, Hello Kitty shirt en lievelingslaarzen weg kunnen gooien en mijn telefoonlader is voor altijd voorzien van groene spetters. Bah!


Dat nagellak sneuvelt onderweg kan natuurlijk gebeuren, en ik geef Eyeko ook niet de schuld hiervoor. Maar het blijft jammer! En dan heeft ook nog de goorste kleur gelekt en alle 5 de flesjes zaten onder. En het bubbeltjes zakje waarin alles verpakt zat en waaruit ik de flesjes moest vissen, dus ook mijn handen bleven niet schoon. Yuk! Ik ga het proberen te reinigen met nagellak remover, echt een hele klus, maar ja. Zo kan ik ze ook niet op de foto zetten natuurlijk! 


Wat wel opvallend is, is dat het KOH flesje en dit Eyeko flesje beiden bij de hals kapot zijn gegaan. Ik vraag me af hoe dit kan. Is het een productiefout? Is dat het meest kwetsbare punt van het flesje? Is het flesje te strak dichtgedraaid en breekt het onder de invloed van luchtdruk (beide flesjes zijn per vliegtuig vervoerd geweest)? Who knows!
Q: Weet jij het antwoord of heb je dit ook wel eens meegemaakt, laat je horen bij de comments! 

Until next time,
Serena Verbon