maandag 28 juni 2010

Video: Eyeliner Haul

Whieee! Ik heb dit weekend maar liefst 11 nieuwe eyeliners aan mijn stash toegevoegd dus het werd eens tijd voor een haul, een eyeliner haul! Bekijk hieronder de video.




Van links naar rechts; 
Helena Rubinstein Feline Blacks Eyeliner (zwart)
Tokidoki Perfetto Eyeliner in Arlecchino
Tokidoki Perfetto Eyeliner in SANDy
Tokidoki Perfetto Eyeliner in Donutella
Tokidoki Perfetto Eyeliner in Carina
Tokidoki Perfetto Eyeliner in Mostro
Tokidoki Perfetto Eyeliner in Rodine Love
Eyeko Graffiti Eyeliner Pen in Brown, Black, Navy en Purple


Swatches uit de video

Ik ben erg te spreken over deze stift eyeliners, ik kan er veel beter mee overweg dan die kwastjes die je in zo'n potje moet dopen of gelliners. Op de een of andere manier zijn stift eyeliners wendbaarder en misschien is het ook omdat ik in mijn leven vaker een stift heb vastgehouden dan een kwast. Ze liggen me dus lekker in de hand en ik kan er een strakke lijn mee zetten.

Omdat ik echte Aziatische oogleden heb (hele kleine) is het voor mij belangrijk om een zo dun mogelijk lijntje te trekken. Als het lijntje ook maar iets te dik is lijkt het net alsof ik gewoon mijn hele ooglid heb bedekt, snap je? In ieder geval kan ik met een stiftje strakke en dunne lijntjes trekken, en omdat het puntje van een stift zo dun is kan ik ook een mooi puntje aan het uiteinde van mijn lijn maken. Very nice! Zwart is een echte must-have kleur om te hebben maar de gekleurde eyeliners zijn ook ontzettend mooi! Er volgen snel uitgebreide reviews en how-to's met deze nieuwe aanwinsten. 

Ik ga er nog even mee spelen, just like this guy:
Simone Legno, de creator van Tokidoki 

Mijn creaties:

Until next time,
Serena Verbon