zondag 20 juni 2010

Happy Fathersday!

Dit is mijn vader, de allerliefste papa die er bestaat! Ik ben ontzettend trots op het feit dat ik zijn dochter ben en dat hij me al die jaren goed heeft opgevoed en veel heeft geleerd. Nu ik op mezelf woon mis ik hem soms wel een beetje, en hij mij ook. Als ik dan even thuis ben om de auto op te halen komt hij helemaal vanaf zolder even naar beneden om een praatje te maken, zo schattig.



Hij is heel inventief, creatief en goed met zijn handen. Hij heeft dan ook veel meubels in ons huis helemaal zelf gebouwd, samen met mijn moeder. Ze hebben ook samen onze prachtige veranda aan ons huis gebouwd, mijn ouders zijn echt een super klusteam! Papa heeft altijd goed meegedacht met The Secret Garden. Zo zette hij een stellage in elkaar voor onze stand op een beurs en toverde hij een sinaasappelpers om in een Bath Tablet pers. En als mama en ik tot laat aan het werk waren achter internet bracht hij ons kopjes thee en hielp hij mee met kleine (rot) klusjes zoals labels plakken of african black soap inpakken.


Een deel van onze veranda, helemaal zelf door mijn ouders ontworpen en gemaakt.

En dan maakt hij, als Hollander, een van de lekkerste bami en nasi goreng die ik ooit geproefd heb! Maar waar papa het meest trots op is, en terecht ook, is zijn befaamde appeltaart. Bij vrienden en familie staat hij bekend om zijn legendary appeltaart en niemand maakt hem zo lekker als hij. True story! Papa ik ben trots op je en ik hou heel erg veel van je! Ik kom je vanavond een dikke knuffel geven!

Ik hoop dat jullie ook zo'n lieve vader(figuur) hebben als ik, want dat gun ik iedereen. Familie kies je niet zelf uit, die krijg je. Ik heb heel erg veel geluk met mijn familie, we zijn heel hecht en lief voor elkaar. Ik ben een mazzelaar, dat besef ik me heel goed, en daar ben ik dan ook dankbaar voor.

Wat vind jij zo leuk aan je papa?

Until next time,
Serena Verbon