vrijdag 25 juni 2010

Dear Michael...

Als ik aan Michael Jackson denk dan denk ik aan deze foto. Witte sokken instappers, zijn signature hoed, een wit dun t-shirt die klaar is om opengescheurd te worden (zie je die inkeping?) en zijn legendary dance moves. Michael Jackson heeft de wereld veranderd. Heeft mijn wereld veranderd. Ik word nog steeds verdrietig als ik er aan denk dat hij er niet meer is. Gone too soon, way too soon.

Vandaag is het precies een jaar geleden dat hij is overleden. Ik hoop dat er veel van zijn liedjes worden gedraaid op de radio, dan kan ik uit volle borst meezingen op het lab en misschien - als niemand kijkt - waag ik stiekem een paar Michael Jackson moves. 

Hieronder is een video die me nog altijd kippenvel bezorgd. Het is een flashmob ter ere van Michael Jackson, een paar dagen na zijn dood opgenomen in Stockholm, Zweden.


Michael Jackson - King of Pop
1958 - 2009
No one will ever fill his shoes


Until next time,
Serena Verbon