woensdag 9 juni 2010

Cute Kitty Things I Found on Etsy

Zoals jullie weten ben ik gek op Etsy. In mijn laatste artikel liet ik jullie weird & nasty things zien die ik op Etsy had gevonden. Vandaag laat ik jullie leuke en schattige dingen zien die alles te maken hebben met katten. Bovenstaand gehaakt duivelshoedje bijvoorbeeld van Etsy Seller xmoonbloom. Echt iets voor mijn katten met hun duivelse streken soms! Klik verder voor meer leuke foto's...

Etsy Seller Pampered Whiskers maakt kattenhoeden in alle soorten en maten die je je maar bedenken kunt. Kroontjes, Sombrero's, hoge heren hoeden, Pimp hoeden, Flaphoeden, cowboy hoeden, noem maar op. Het ziet er zo cute uit! Maar of je kat hier nou zo blij mee is... check onderstaande modellen maar eens. Do they look happy to you?



Omdat je niet wilt dat je kat zich voor paal voelt staan moet je hem natuurlijk wel een beetje tegemoet komen. Etsy Seller Claudiopatra verkoopt handgehaakte mutsen met kattenoren. Zo kan iedereen zien dat jij en je kat bij elkaar horen en loopt niemand voor paal!


Heb je geen kat maar wil je er wel graag een hebben? Als je wel in het bezit bent van een baby moet je het volgende doen: pak je baby, trek haar onderstaand pakje aan, schuif haar een schoteltje melk toe. Tadaa, je hebt een kat! Etsy Seller No-Plain-Jane verkoopt dit schattige Katten Halloween pakje voor baby's.
 

Etsy Seller A Tabby Cat Arts maakt hangers van handbeschilderde stenen en draad. Super kunstig en helemaal met de hand gemaakt, echt wow! 

Of neem nou dit tasje. Handig om je fototoestel of iPod in te vervoeren. Zo geestig dat de ritsopening bij het ontwerp wordt betrokken, erg origineel! En waarschijnlijk is het tasje geïnspireerd op de kat ernaast! Handgemaakt door Etsy Seller Tokyo Inspired.



Waarom zou je perse poppetjes op je bruidstaart willen hebben als je er ook een katten bruidspaar op kan zetten? Onderstaande Wedding Cake Topper is van Etsy Seller Designed for Unique You. Das weer eens wat anders! 



Bovenstaande collectie is slechts een greep uit het Etsy assortiment. Er is ontzettend veel te vinden voor katten (handgemaakte halsbandjes, kleding, kattenbakken, speeltjes, voerbakjes etc.) en door katten geïnspireerd (kleding, sieraden, briefpapier, caketoppers, knuffeltjes, kunstwerken, accessoires).  Ik ben ontzettend gek op katten, het zijn echt mijn lievelingsdieren! Ik vind het daarom erg leuk om deze dingen op Etsy te 'ontdekken' en om ze vervolgens met jullie te delen. Volgende keer neem ik een ander thema en zoek ik daar leuke Etsy sales bij. Nog suggesties voor een thema? Let me know in the comments.

Until next time,
Serena verbon