woensdag 9 juni 2010

What would you do...?

OMG! Chocomel had laatst weer zo'n leuke ludieke actie opgezet. In het centrum van Almere plaatsten ze naast een roltrap een glijbaan om te kijken wie zich liet verleiden om de glijbaan te nemen. Een interessant experiment want niet iedereen geeft zich zomaar over aan hun inner child en de Nederlandse cultuur is sowieso 'doe maar normaal dan doe je gek genoeg'. Chocomel probeert het kind in je wakker te schudden! Typisch iets voor hun, want Chocomel is pure jeugdsentiment. Ik dronk het vroeger altijd toen ik klein was, jullie ook?

Dus, wat zou jij doen? Ik was er al 10 x afgebounced als ik de kans had gekregen! Wanneer komt dat ding naar Utrecht? :-D Bekijk zeker even het bijbehorende filmpje hieronder. Ik word helemaal gelukkig als ik al die mensen zo zie lachen en lol zie hebben met de glijbaan! Zucht, het leven is kort dus geniet met volle teugen!



Until next time,
Serena Verbon