maandag 14 juni 2010

Bloglovin' - Was dah?

Soms vraag ik jullie om me te volgen via Twitter, YouTube of Bloglovin' en dat doen jullie dan heel trouw, maar wat heb je daar nu eigenlijk aan? Ik mag hopen dat de meesten inmiddels weten wat Twitter en YouTube zijn, maar Bloglovin' - was dah?

Bovenstaande video legt in het kort uit wat Bloglovin' nu precies is. Als je een aantal (of misschien heel veel) blogs volgt dan is dit een ideaal hulpmiddel om alle nieuwe updates van je favoriete blogs bij elkaar in een overzichtelijke tabel te bekijken. Lijkt het je wat? Als je fan bent van mijn blog klik dan hier om me te followen en je tegelijkertijd aan te melden. Trouwens, een voordeel van Bloglovin' is dat je geen spam in je email inbox ontvangt. Je moet echt naar de site zelf surfen en je aanmelden om je favo blogs op een rijtje te zien.

Follow me via Bloglovin'!

Ik hoop dat de video het wat duidelijker maakt zo voor jullie!

Until next time,
Serena Verbon