zondag 9 mei 2010

Zo moeder, zo dochter

Happy Mothersday everyone! Ik hoop dat jullie deze dag kunnen doorbrengen met misschien wel de belangrijkste vrouw in je leven: je mama. Mijn moeder en ik hebben gelukkig een goede band. We doen veel dingen samen (o.a. The Secret Garden, sieraden maken, even naar de winkels) en we kunnen veel met elkaar bespreken. We hebben het vaak over nieuwe ideetjes of leuke dingetjes die we online willen kopen. En ik wil haar altijd de nieuwste episode van RayWilliamJohnson laten zien, haha! Mijn moeder heeft me veel geleerd. Niet alleen op innerlijk (karma) gebied, ook gaf ze me wijze raad wat betreft beauty. Wat is de beste beauty tip die jullie moeder je heeft geleerd? 


Mijn moeder zei altijd de volgende dingen:
  • Pluk niet te veel van je wenkbrauwen weg, dan lijk je ouder!
  • Geen puistjes uitknijpen! (maar dat deed ik toch)
  • Hars je snor! (ja, bedankt he?)
  • Loop rechtop, schouders naar achteren, en alsof je een dubbeltje tussen je billen knijpt!

Welke beauty tips hebben jullie zoal van je moeder geleerd?

Waar ik ook benieuwd naar ben, welke goede en slechte uiterlijke eigenschappen hebben jullie van je moeder geërfd? Ik ben heel blij met mijn bruine ogen, bruin tintje en een slanke bouw. Thanks mum! Waar ik iets minder blij van word zijn de pigmentvlekken in mijn gezicht. Mijn moeder heeft ze op precies dezelfde plek, onder je neus en boven je lip.

Zo, en nu jullie. Laat je horen!

Until next time,
Serena Verbon