zondag 9 mei 2010

Uitslag Winactie: Rituals Ruby Lips

Een week is verstreken dus nu zijn jullie natuurlijk allemaal reuzebenieuwd of jullie zo'n sexy rode lippenstift hebben gewonnen uit de Rituals Ruby Lips lijn! Of niet? Het was wel even een werkje, ik heb namelijk de reacties (en dat waren er meer dan 200) eerst moeten sorteren op Late Night, Attention! en Jaipur. Daarna heb ik de reacties per lippenstift kleur genummerd en via random.org nummers getrokken. Lees snel verder om te kijken of jij tot one of the lucky girls behoort!

Jaïpur is gewonnen door:
Lina (laloe__) en Paula (dancin_intherain)
Attention! is gewonnen door:
Frauke (makecupcakeje) en Anne-Sophie (olilly23)
Late Night is gewonnen door:
Nurchamiel (drychdrych) en Liesbeth (a.maassen9)


Dames, van harte gefeliciteerd! Ik weet zeker dat jullie de show zullen stelen met jullie verleidelijke rode lippen! Mochten jullie de behoefte hebben om een foto te sturen, GRAAG! Dat is geen verplichting natuurlijk, maar wel lief (en je komt met je kop op mijn site, is dat niet leuk?). Ik wens jullie veel plezier met deze heerlijke, voedende lippenstiften van Rituals.

Niet gewonnen? Niet huilen. Deze lippenstiften zijn te koop in ieder Rituals filiaal of via de Rituals Webshop. Ze kosten 13,50 per stuk en ze zijn er in 11 fantastische kleuren.

Ook kun je nog een kansje wagen op een andere lopende winactie op BeautyLab.nl. Ik geef namelijk een bronzer weg uit de Bronze Godess Collection van Estee Lauder, een echte beauty must-have! Klik hier om te lezen hoe je mee kunt doen. Veel succes!

Until next time,
Serena Verbon