zaterdag 8 mei 2010

Review: Bronze Godess Suncare van Estee Lauder

Hebben jullie het al gemerkt? De zonnestraaltjes breken langzaam door hier in Nederland. Hopelijk kunnen we zeer binnenkort weer met korte broek, t-shirtjes en slippertjes de straat op. Zijn jullie ook zo gek op de zon en de zomer? Zelf kijk ik er altijd naar uit. Lekker zonnen in het park, heerlijk! Wat dan wel zo belangrijk is, is jezelf goed beschermen tegen de zon. En dat kan veilig en op een mooie manier met Estee Lauder's Bronze Godess Collection.

WIN! Ik geef een prachtige Soft Matte Bronzer uit deze Bronze Godess Collection weg. Verderop in het artikel lees je wat je moet doen om kans te maken op dit product.




Uit de Bronze Godess Collection heb ik de Sunscreen in SPF15. Dit zonneproduct heeft een medium protection en is geschikt voor je lichaam. Het is een vrij grote, platte tube met een inhoud van 150 ml. Prijs €29. De zonnefilter is gebaseerd op geavanceerde en verbeterde UVA-technologie en voldoet aan de aanbeveling van de Europese Commissie voor zonnefilters. Altijd fijn om te weten, het geeft me een veilig gevoel.

Ik heb mezelf nu een paar keer ingesmeerd op erg zonnige dagen en ik moet zeggen, ik ben nog niet verbrand. Nu heb ik natuurlijk al een tintje en verbrand ik niet heel snel, maar ik heb wel het gevoel dat ik mezelf veilig in de zon kan neerplanten zonder er na een paar uur als een kreeft uit te zien.

De tube heeft een erg handige, goed afsluitbare dop die je gemakkelijk open en dicht kunt klappen, zelfs met 1 hand (ik heb het getest!). Dit heeft zo zijn voordelen, want zo kun je die leuke jongen op het strand insmeren en tegelijkertijd een ijsje eten, ideaal!

De dop is door zijn ontwerp ook nog eens lek- en drupvrij. Kennen jullie die knijpflessen van de Heinz Ketchup? Daar is deze dop mee te vergelijken. Als ik er wat lotion uit knijp blijft het tuutje helemaal clean achter. Zo krijg je dus nooit aangekoekte lotion die de boel kan verstoppen of waaraan allemaal zandkorrels blijven kleven. Nog een pluspunt!

 

De Bronze Godess Sunscreen lotion heeft een hele lichte zalmkleurige teint. Het is niet wit zoals de meeste zonneproducten die ik ken. Het smeert fijn en gemakkelijk uit, zonder strepen of kleurverschil achter te laten. Mijn huid voelt super zacht en gevoed aan!

Ik zag trouwens allemaal natuurlijke extracten en oliën staan tussen de ingrediënten. En aardig veel ook, terwijl dit niet centraal staat bij dit product. Een greep van de aanwezige natuurlijke ingrediënten: Macadamianoot olie, Kukuinoot olie, Kokosnoot olie, granaatappelsap extract, Jasmijnbloemen was, abrikozen extract en hop extract. En zo zitten er nog meer natuurlijke ingrediënten in deze sunscreen die bekend staan om hun verzorgende en verzachtende werking op de huid. Ik ben een groot voorstander van natuurlijke cosmetica dus ik vond dit toch even de moeite waard om te vermelden!

Oh en jongens, die GEUR! Goddelijk gewoon! Het is een vrij subtiele geur, maar als ik mijn ogen sluit dan ruik ik vakantie en voel ik de zon al bijna branden op mijn huid. Ruik ik nou kokosnoot? Een frisse zomerbries? Het ruikt zo heerlijk tropisch. Ergens doet het me denken aan een versgemaakte Pina Colada cocktail. Deze geur brings back memories, en maakt het vakantiegevoel helemaal compleet! Ik kan dit product aan iedereen aanbevelen, en deze tube gaat zeker weten mee op vakantie!

WIN! WIN! WIN!
Zon of geen zon, met deze Soft Matte Bronzer uit de Bronze Godess Collection zie je er altijd stralend en zongebruind uit. Deze bronzer is een Estee Lauder Beauty Must-have. Het is niet de full size (die zijn overigens echt huge!) maar een kleinere, compacte versie t.w.v. € 9,95. Deze bronzer bevat een uniek oil-control complex die je huid glim-vrij houdt. Het bevat subtiele shimmers die je huid een prachtige gezonde glow geven. Er zit trouwens ook nog een kwastje bij, maar die ben ik vergeten te fotograferen. 



Wat moet je doen om dit product te winnen?

  • Follow me! Dat mag via Twitter, Bloglovin', YouTube of gewoon per e-mail. Dit is niet om zieltjes te winnen, maar ik wil prijsjes het liefst aan 'vaste' bezoekers weggeven en niet zomaar aan iemand die alleen langs komt waaien om mee te doen aan een winactie. Voor deze personen is  volgen misschien net iets te veel moeite en zullen ze hopelijk gewoon wegklikken en niet meedoen.
  • Stuur een mail naar starpede@hotmail.com met je volledige naam en adresgegevens.
  • Vertel me hoe jij vind dat vakantie 'ruikt'. Voor mij is dat de geur van cocktails en zonnebrand met een vleugje ananas, riet (strandstoelen) en BBQ rook. Beschrijf het zo gedetailleerd mogelijk, het mag ook gek of grappig zijn, zolang je maar eerlijk bent en het een beetje kan onderbouwen. Dus als vakantie voor jou naar natte hond ruikt lees ik er ook graag bij waarom dat dan zo is, snappie?
  • Inzenden kan t/m donderdag 13 mei 2010. Hierna kies ik persoonlijk de leukste, liefste, schattigste, mooiste en / of oprechtste inzending. De uitslag plaats ik zo snel mogelijk op BeautyLab.nl en de bronzer wordt hierna zo snel mogelijk naar de winnares gestuurd.

Zet hem op! Sluit je ogen en denk terug aan je mooiste vakantie! Welke geuren associeer je daarmee? Wees creatief, laat je fantasie de vrije loop, maar wees wel oprecht (ik ben niet op zoek naar dik overdreven onzin verhalen). Succes meiden!

Until next time,
Serena Verbon