zaterdag 8 mei 2010

In het zonnetje: KittyCupcake

In deze categorie 'In het zonnetje' schrijf ik een kort stukje over een persoon die in mijn ogen goed bezig is.  Dat kan iemand zijn met een leuke website, iemand met een speciaal talent of iemand die iets goeds heeft gedaan voor de mensheid. Vandaag open ik deze nieuwe categorie met mijn zusje Tara. Tara heeft namelijk sinds begin van deze maand een website genaamd KittyCupcake.

Tara is mijn jongste zusje van 18 jaar. Ze plaatst bijna iedere dag een artikel en is ook van plan dit te blijven doen, ondanks de weinige comments (wat natuurlijk logisch is als je net bent begonnen). Ze is erg gemotiveerd om te blijven bloggen, ze schrijft grappig en maakt overal foto's van.



Tara heeft twee passies: Food & Fashion. Op KittyCupcake zul je dan ook vaak Shoplogs tegenkomen maar ook geregeld wat receptjes en plaatjes van zelfgebakken nomnomnom (hoogstwaarschijnlijk cupcakes, haar favoriet!). Als jij ook van koken, bakken en shoppen houdt is dit een hele leuke site om aan je daily visits te voegen!


Tara is nieuw met bloggen en heeft geen ervaring met wordpress.com, dus als jullie nog tips hebben zodat ze haar lay-out kan customizen laat je horen! Dat wilt ze namelijk heel graag maar ze weet niet zo goed hoe.

Neem allemaal even een kijkje op Tara's blog: KittyCupcake. Als je zin hebt, laat dan even een comment achter, ik weet dat ze dit leuk zal vinden! Haar site staat trouwens ook vermeldt onder het kopje 'Inspirational' (onderin de linker kolom).

Als je leuke tips hebt voor 'In het zonnetje' kun je me mailen op starpede@hotmail.com

Until next time,
Serena Verbon